Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua pidetään kummallisena, kun en ole aina tavoitettavissa.

Vierailija
05.07.2011 |

Siis en esimerkiksi vastaa puhelimeen, kun olen kaverin kanssa lounaalla, kotona ruokapöydässä, iltapuuhissa lapsen kanssa, laittamassa ruokaa tms. Jos mieheni tai joku muu huomaa, että puhelin soi, mutta en vastaa, he kummeksuvat kovasti.

Mielestäni minulla on oikeus olla tavoittamattomissa silloin, kun en voi keskittyä puhumiseen. Ja mielestäni kenelläkään ei ole oikeutta "kiilata" läsnäolijoiden ohi; on tosi epäkohteliasta ruveta juoruamaan puhelimessa kun on toisen kanssa vaikkapa syömässä tai juttelemassa. Oli se sitten kaveri tai oma lapsi.

Toki soitan takaisin kohtuullisen ajan kuluessa. Ja perheenjäsenille vastaan aina; sanon sitten, jos ei ole hyvä hetki puhua.

Olenko mielestäsi outo tai epäkohtelias?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanhan soitettua takaisin jos tuttu. Turhaan olla hyppykeppinä kun voi itse yrittää rauhoittaa elämäänsä.

Nyt en ole sähköpostia kesälomalla purkanut, parin viikon viestit nopeasti lukenut, useisiin ehtii myöhemminkin vastata.

Itseasiassa ei harmittaisi yhtään olla poissa koneen äärestä muutama viikko.

Vierailija
22/23 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit käyttää ihan samoin, kuin sitä lankapuhelinta. ja vieläpä paremmin. Kännykkä piirongin päälle ja pidä sitä ainoastaan siellä. Älä kiikuta taskussa.

Vastaa kun haluat ja pane äänettömälle kun haluat.

Itse olen pitänyt kännykkää vain lankapuhelimen halvempana versiona.

Siinä se soi pöydällä ja vastaan jos olen kotona.

Illalla loppuu päivystys ja puhelin äänettömlle yöks. Helppoa! Ei pidä tehdä itsestään niin tärkeetä, et pitäis aina olla tavoitettavissa, sitä varten on hätänumero 112

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelin äänettömällä -viikonloppuja. Tsekkailen puhelinta muutamia kertoja ja soitan takaisin esim. omalle äidille tms. siltä varalta että on tärkeää, mutta kaverit ja työasiat saavat odottaa. Tiedän, että kiirellisessä ja hädässä ihmiset lähettävät perään myös tekstarin tai soittavat miehellenikin.

Nykyään on niin hirveä informaatiotulva niin töissä kuin kotonakin että välillä on pakko nollata!