Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

41v todellinen vanhapiika vastaa, kysy

Vierailija
05.07.2011 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla koskaan ollut miestä?

Onko sulla kissa?

=D

Vierailija
2/16 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Sari.

Ei ole koskaa ollut miestä eli en ole koskaa ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä miehen (enkä naisenkaan) kanssa.

Omistan koiran ja kissan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaatko parisuhteen puuttumisen läheisillä ystävyyssuhtailla vai oletko jo niin tottunut "sinkkuiluun", ettet edes kaipaa kumppania? Vai toivotko vielä sellaisen löytäväsi.

Vierailija
4/16 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhapiika, koska en halua seksiä kenenkään todellisen ihmisen kanssa. Sellaista miestä kuin haluaisin ei ole olemassakaan.

Vierailija
5/16 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyenä?

Vierailija
6/16 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan joutunut puolustelemaan valintojani, kyselty toki nuoruudessa on tyyliin "no onkos sulla ketään" ja "kyllä se sullekin vielä se vauvakuume tulee". Olen vastannut rehellisesti.

En tiedä mitä tarkoitat korvaamisella. Minulla ei ole ystäviä, vanhemmat ja veli on joiden kanssa olen tekemisissä ja tietysti työssä joudun olemaan ihmisten kanssa työn merkeissä. Muuten en kaipaa ihmisiä lähelleni.

Vierailija
7/16 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Porvoosta.

En tiedä kuolenko neitsyenä.

Vierailija
8/16 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mielenterveysongelmia? Tunnetko olevasti normaali? Onko sinulla traumoja lapsuudesta?

Vierailija
9/16 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillut?

Vierailija
10/16 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitä tällaisen poikkeuksellisen epäsosiaalisuuden ja läheisyyden puuttumisen takana voi olla. Mitä itse arvelet, miksi juuri sinun elämäsi on muodostunut tällaiseksi?

Lapsuuden traumoja, mielenterveysongelmia? Tunnen yhden toisenkin todellisen vanhanpiian, on viisikytvuotias suunnilleen. Hänellä on ollut myös masennuskausia elämässä, ja selvästi on vaikeutta läheisyyteen - obviously - mutta toisaalta eihän sen tarvitse olla "sairaus", onpahan vain erikoista.

Vierailija
11/16 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielenterveysongelmia, ainakaan todettuja :)

Koen olevani normaali ihminen.

En ole kokeillut hieromasauvaa.

Lapsuuden traumoja en muista ellei sellaiseksi lueta ala-asteella ylempiluokkaisten poikien pientä kiusaamista joka väheni ja loppui itsestään kun en kiinnittänyt siihen mitään huomiota.

Vierailija
12/16 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näytät ulkoisesti, miten pukeudut? :) Milloin huomasi, että haluat elää yksin?

Vierailija
13/16 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko elämääsi jotain ? Haluaisitko ystäviä ?

t. Entinen vanhapiika jolla on nyt mies ja 3 lasta

Minulla oli kyllä aina mielessä että jos löydän sopivan miehen niin haluan perheen mutta en kokenut mitenkään vieraaksi sitäkään ajatusta että jos ei sopivaa miestä löydy niin sitten olisin ollut sinkkuna.

Eihän noista lapsista luopuisi ja olen tyytyväienn elämääni mutta uskoisin että olisin suhteellisen tyyytyväinen elämääni vaikka olisin vanhanapiikanakin.

Vierailija
14/16 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin muistan, olen ihmetellyt miksi ihmiset elävät yhdessä. Koen toisen ihmisen oman elämäni häiriötekijänä. En tarkoita etteikö useat ihmiset ole ihan mukavia mutta heidän asiansa ja juttunsa eivät yleensä minua kiinnosta, väsyn ja kyllästyn herkästi ihmiseen, haluan elää omassa rauhassa ja tehdä juuri niitä asioita kun kulloinkin huvittaa.

En ole lapsena koskaan ollut kiinnostunut koti/nukkeleikeistä toki niitä joskus leikin kun kaverit tahtoivat mutta yleensä jotain muuta. Ja lapsia en ole koskaan halunnut hoitaa / hankkia, ja tämä mielipide vain vahvistui ollessani tilapäisenä lastenhoitajana.

Olen 163/80 tiimalasivartaloinen isohkot rinnat (olen hakeutumassa pienennysleikkaukseen) puolipitkät hiukset. En ole kiinnostunut vaatteista enkä muodista. Vaatteeni saattavat olla jopa 20 v vanhoja mutta aina puhtaat ja ehjät.

Koira- ja kissaharrastus vie aikaani paljon.

En halua ystäviä ja tällä hetkellä en kaipaa elämääni mitään lisää. Olen tyytyväinen.

Vierailija
15/16 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin, en ole opettaja.

Vierailija
16/16 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka elän parisuhteessa, on henkireikäni se että mies on paljon poissa kotoa, vaikka yhteinen aika on ihanaa. Olen aiemmin elellyt itsekseni eikä minulla ole ystäviä (eikä edes tarvetta etsiä niitä). Harrastan hyvin "yksinäisiä" juttuja kuten liikkumista ja valokuvaamista luonnossa, lukemista, kirjoittamista jne.

Ymmärrän hyvin että elämä yksinkin on toden totta elämisen arvoista. Ainoa mitä sitä "erakkona" elellessä kaipasi oli, että joitakin juttuja olisi ollut hauska jakaa muiden ihmisten kanssa. Esim. yksin matkustelu oli ihanan vapauttavaa, mutta matkasta tuli kerrottua lähinnä parilla lauseella postikortissa vanhemmille ja siskolle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi