Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olette kyllä niin naurettavia!

Vierailija
04.07.2011 |

Kerran pääsette muttomalle, juntille pakettimatkalle Thaimaan junttikohteisiin niin olette heti niin Thaimaa asiantuntijoita.

Eipä se mitään, brassailkaa ´tiedoillanne`.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut siis PAREMMILLA matkoilla kuin muut? Ei siinä mitään brassailemista ole, jos kertoo iloisena kokemastaan ja haluaa jakaa vaikka vähiäkin tietojaan muille.

Vain todella alemmuudentunteinen näkee tällaisessa jakamisessa brassailua.

Vierailija
2/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Thaimaassa pitkään, muutamassa paikassa. Olen nähnyt aidon Thaimaan enkä niitä kamalia turistipaikkoja. Se on niin kaukana aidosta, ihanasta ja kauniista Thaimaasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Älä ota niin vakavasti kaikkea täällä kirjoitettua!

Vierailija
4/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Thaimaassa pitkään, muutamassa paikassa. Olen nähnyt aidon Thaimaan enkä niitä kamalia turistipaikkoja. Se on niin kaukana aidosta, ihanasta ja kauniista Thaimaasta.

Miten se on sinulta pois, jos toiset ovat viihtyneet niissä kamalissakin paikoissa? Miksi koet toisten innostuksen siitä brassailuna ja naurettavana?`

Vierailija
5/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vaikka pakettimatkoistammekin.

Vierailija
6/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sua sitten harmittaa oikein?

Vierailija
7/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että kaikki sadat vai joko pitää sanoa tuhannet suomalaiset turistit jotka Thaimaahan lentävät, eivät tule sinne sinun paratiisiseuduillesi, vaan nöyränä ottavat vastaan sen mitä suurille massoille tarjotaan.

Jos täällä jotain brassailua on, niin kyllä se kuuluu tuossa sinun ylistyksessäsi, miten vain sinä tunnet aidon Thaimaan. Vain sinä. Ei muut. Muut ovat tyhmiä tietoineen.

Vierailija
8/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä on niin kamalaa, jos haluaa kokemuksiaan näistä junttipaikoista toisille junteille jakaa? Miksi se on sinusta naurettavaa?

Minusta on kiva käydä näissä junttikohteissa lomilla ja jos joku jotain vinkkejä kysyy, niin vastaan.

Ei minulla ole mitään hinkua hommata asuntoa kehitysmaasta ja kokea sitä "aitoa" Thaimaata, olen ihan tyytyväinen lomaillessani pienten lasten kanssa turistirysissä, joissa fasiliteetit lähellä ja palvelut pelaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi