Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä rintojen kipeytyminen johtuu?

31.10.2005 |

Olen tässä kahden vuoden aikana oppinut kuullostelemaan kroppaani aika hyvin. Noin viikkoa ennen menkkoja alkavat rinnat kipeytyä, erityisesti sivuilta ja muuttuvat jotenkin " kireiksi" . Sitten kun menkat alkavat, tämä kipuilu loppuu ja rinnat " lössähtävät" .

Osaisiko joku kertoa mistä tämä rintojen kipeytyminen johtuu? Jos sinulla on ollut vastaavaa, niin onko tilanne ollut jotenkin erilainen plussakierrossa? Eli voivatko rinnat kipeytyä samalla tavalla ja silti olla raskaana?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonitasojen muutoksista. Ihan normaalia ja itse asiassa kuuluu asiaan. Plussakierrosta en osaa sanoa mitään, koska mulla ei ole eläissäni sellaista ollut. Muuten rinnat kyllä kipeytyvät joka kierrossa, joskus heti oviksen aikaa, joskus vko siitä, joskus vasta muutama päivä ennen menkkoja. Ja yleensä tosiaan viimeistään päivää ennen menkkoja palautuvat normaaliin kokoon, mulla siis meinaa turvota toiseen kuppikokoon oviksen jälkeen.

Vierailija
2/2 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tämän suuntaista ounastelinkin. Mullakaan ei ole koskaan ollut yhtään plussakiertoa, joten en osaa verrata tilannetta sellaiseen.

Olisiko jollain kokemusta rintojen kipuilusta plussakierrossa? Jos vaikka negakierrossa kipuilu on ollut saman tyyppistä mitä kuvailin tuossa aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän