Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten jaksat miehen seksin ruinaamisen?

Vierailija
04.07.2011 |

tämä kysymys ei ole suunnattu seksihulluille naisille. Oon 2 pienen lapsen äiti ja meillä miehen kanssa seksiä n.2xvkossa. Ennen hän oli seuraavan päivän tyytyväinen mutta nykyään ruinaaminen alkaa heti kun töistä tulee, kestää koko illan ja suuttuu jos en suostu. En kestä!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olet väsynyt. Ehkäpä jos miehesi ottaisi osaa enemmän öastenhoitoon, niin kenties sinäkin kiinnostuisit seksistä. En kyllä pisä itseäni seksihulluna, mutta kyllä minusta seksi on kahdenkauppaa, ja harrastaisin sitä päivittäin, jos vain työn, levon, sairauksien ja lasten ohella kerkeisin:-)

Vierailija
2/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermostuisin tuollaisesta moukkamaisuudesta ja varmaan tulisin hulluksi. Asioita voi käsitellä fiksumminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen sanonut ettei mulla tee mieli kohta ollenkaan kun ei mistään muusta osaa puhua ja jatkuvasti lääppii. Kunpa sais joskus olla rauhassa :(

Vierailija
4/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä jokailtainen tapa, niin loppuu ruinaus.

Vierailija
5/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen sanonut ettei mulla tee mieli kohta ollenkaan kun ei mistään muusta osaa puhua ja jatkuvasti lääppii. Kunpa sais joskus olla rauhassa :(

Vierailija
6/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä käy niin paskaa prisuhdetta tippaakaan kateeksi, missä jomman kumman täytyy oikein RUINATA seksiä! Säästän sinut shokilta kertomalla, että tulette eroamaan. Joko miehesi pettää sinua ja jätät hänet tai hän ei jaksa enää pihtikinttu vaimoaan ja jättää sinut.

Vierailija
7/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt avioliitossani joutunut olemaan viimeiset 2 vuotta ilman oikeaa seksiä vaimoni tekosyiden takia. Tekosyynä mm. raskauden pelko, vaikka on jo 51-vuotias. Ei myöskään "luota" kumiin, joten sekään vaihtoehto ei hänelle ole kelvannut.

Jo viimeiset 10 vuotta on seksimme ollut vähäistä ja mä aina tyytymätön.

Hän on yrittänyt pitää minut tyytyväisenä tyydyttämällä käsin kerran viikossa. Sekin aina samalla tavalla - sunnuntaiaamlla klo 9:00.

Sen turvin oon jaksanut kituuttaa näinkin kauan.

Olemme olleet yhdessä 20 vuotta ja meillä on 13 -vuotias tyttö ja 16 v poika.

Olen rankasti pohtinut asumuseroa viimeiset 5 vuotta.

Mitä tekisitte tilanteessani? Miltä tämä kuulostaa sivullisen korvin?

Erosta olen jo puhunut kotona ja voi olla, että ensi viikolla alkaa tapahtumaan.

Vielä: mitkään puheet asiasta eivät ole saaneet, kuin vaan riitaa aikaan.

Muuten arki menee ilman riitoja, eikä perheessämme ole alkoholi- eikä väkivaltaongelmaa.

Kommentoikaa!!!

Vierailija
8/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Maslow aikanaan määritti ihmisen tarvehierarkian, ja siellä se seksi seisoi hengittämisen, ruuan ja veden kanssa yhdessä.

Maslow määritti miehen tarvehierarkian. Naisella se saattaa olla hieman erilainen.

Miehet tarvitsevat sen seksin. Yritä keskustella, ja manipuloida omaa luolamiestäsi siten, että hän vaikka imuroi, ripustaa pyykit, vie koiran ulos, lukee lapsille iltasadun, tyhjentää tiskikoneen tai ihan mitä vain, jotta ehtisit valmistautua seksuaaliseen kanssakäymiseen. Miehet kykenevät mitä ihmeellisimpiin suorituksiin, kun palkkana häämöttää pimpero.

Niin ja jalka- ja selkähierontahan ovat mitä parhaimpia esileikkejä, mieskin sen ymmärtää kun sen pilke silmäkulmassa esittää.

Tämä on ikuisuuskysymys, ja helpoimmalla pääsee kun tekee itse kompromissin.

Vierailija
9/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä anna niin usein niin ei vonkaakaan niin paljon.

Vierailija
10/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme frigidejä sitä on moni nainen...

Vierailija
11/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista.

Vierailija
13/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan tosissaan v*ttaa kun toinen vaan makaa leikkii pleikkarin kanssa. Sitten ihan oikeasti kun hoidan koko päivän kaikki hommat yksin hän alkaa kysellä seksin perään! Juu ei helvetti tee mieli, märkä räkä koko paska!

Vierailija
14/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo ruinaaminen oikein onnistuu? Aikuiselta mieheltä? Mietin vain, että minulta kyllä menisivät halut kellariin alta aikayksikön, jos mies alkaisi kysellä, josko olisi seksiä tarjolla. Huh.

Vierailija
16/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo ruinaaminen oikein onnistuu? Aikuiselta mieheltä? Mietin vain, että minulta kyllä menisivät halut kellariin alta aikayksikön, jos mies alkaisi kysellä, josko olisi seksiä tarjolla. Huh.

Sitten ollaan naama norsunveellä kun ei haluta, ei! Ja se perkeleen vikinä alkaa pahimmassa tapauksessa jo päivällä, et voisko illalla sitten saada tussua/pillua/pimperoa jne.

Vierailija
17/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut jokaisen miehen kanssa seksiä joka/ joka toinen päivä, vähintään. Että 8 tiedoksi löydät vielä itselles naisen, jolta saat.

Vierailija
18/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut jokaisen miehen kanssa seksiä joka/ joka toinen päivä, vähintään. Että 8 tiedoksi löydät vielä itselles naisen, jolta saat.

aamusta iltaan enkä tarkoita seksiä enkä toista naista vaan ihan jokaisen pienimmänkin toiveen, odotuksen,luulon jne. Kun toinen loukkaa sillä, ettei ota osaa yhtikäs mihinkään vaan huutaa ja riehuu. En voi haluta, en voi!

Vierailija
19/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tekisin lopun heti alkuunsa. Väärä lähestymistapa. Yhtään en kestä kyllä mitään kerjuuta tuon asian tiimoilta, totaalinen turn off.

Ja mies tietää että jos sillä lailla mokaa, niin ei ainakaan tipu ja tietää et saattaa pahentaa tilanteen niin ettei tipu seuraavanakaan päivänä, jos jatkaa.

Vierailija
20/25 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi yrittää harrastaa sitä useammin. Seksittömyys johtuu usein henkisistä jumeista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi