Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla kesäloma loppuu? Mitkä fiilikset?

Vierailija
03.07.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen vielä 3 viikkoa lomaa. Jippiii

Vierailija
2/13 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tosiaan voi itse valita kesälomansa ajankohtaa. Mulla on joka ikinen vuosi kesäloma kesäkuussa ja heinäkuun alussa töihin. Sitten vielä kaksi viikkoa elokuussa. 6 vkoa kaikkiaan, mutta yksikään niistä ei heinäkuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kesänä olen heinäkuun lomaryhmässä. Eikä ole kyllä kelien suhteen ollut valittamista. ap

Vierailija
4/13 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuussa VASTA kun kuopuskin aloittaa koulun.

Yleensä olen aina heinäkuussa.

4

Vierailija
5/13 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vasta elokuussa, koska kuopus aloittaa koulun..

4

Vierailija
6/13 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän tunne että kesä on ohi, mutta onneksi lähitulevaisuudessa on mukavia juttuja luvassa ettei arki paukkaa päälle heti täysillä. ap

Vierailija
7/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole mahdollisuutta miettiä loman ajan kohtaa, vaan kiertävä systeemi ilmoittaa, koska olet lomalla ( ei perheen kannalta paras mahdollinen malli, suorastaan repivä ) Itselläni piti lähteä tämän töihin viikon maanantaina, mutta olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että voin "pitkän linjan" koulujen käynnin kautta päässyt siihen asemaan, että voin asiat valita. Kylläkin työt on hoiduttuva, olet lomalla tai töissä, eli siinä on se ikävä ero, josta ennen ei lomilla tarvinnut huolehtia. Nykyisin joudun istumaan lomallakin koneella, eli ei se herkkua ole tämäkään.

Vierailija
8/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä taas kukaan ei oikeasti vastaa ap;n kysymykseen!? Lukutaidottomia vai ymmärtämättömiä?

Vierailija
9/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus iskee peruspessimismi, että asiat eivät tästä voi muuttua kuin huonompaan suuntaan. Istuin mökkisaunan terassilla ja nautin Ikean punkkulasista 7.80 euron punaviiniä (kolikoita ei ollut enempää) ja nautin loppukesän illasta. Päivä on jo lyhentynyt ja muutenkin pilvistä, kynttilät hieman valaisevat, enemmänkin luovat tunnelmaa. Radiosta tulee jotain kuubalaisia rytmejä.

Juu, ei ahdista maanantaina alkavat työt.

Vierailija
10/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa maanantaina töihin meno. Sitten se on sitä samaa taas ja vain odotusta, että tulisi loma. EIkä sitäkään taida tulla ennen joulua.

Joo, en pidä työstäni, enkä juuri nyt pääse siitä mihinkään.

Vierailija
11/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Minä aloitan lomani aina juhannuksena ja pidän neljä viikkoa putkeen, erinomainen loma-ajankohta minulle. Loman jälkeen lapset ovat vielä kaksi viikkoa isällä ja sekin tuntuu lomalta, lisäksi tänäkin vuonna jäin vielä ystävälle viikoksi ja tein etänä töitä.

Vierailija
12/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi maanantaina pääsen viimein töihin. Ekat 2 viikkoa lomailin kesäkuun lopussa. Nyt on kolmas viikko menossa ja tämä on liikaa. Olisin voinut mennä jo tällä viikolla töihin.

Vierailija
13/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kesäloma on mennyt operaatiosta toipumisessa, eli aika rajoitteisesti olen saanut viettää tätä lomaa. Noh, ensi lomalla sitten johonkin reissuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi