G: MIkä voisi olla pahempi ulkonäköhaitta kuin lihavuus?
Kommentit (19)
mieluummin liikapainon. Silmälle ei voi enää mitään, ikävä kyllä. Ja monelle aikuiselle minun silmäni on vaikea aihe. Lapsille ei (olen ope ja työskentelen lasten kanssa).
Miehenikin sanoi, että kiinnostui ulkonäöstäni, mutta jos en olisi osannut jutella hänen kanssa erilaisista asioista olisi kiinnostus loppunut saman tien. Miettikään nyt näitä valtakunnan julkkiksia. Jos jutut ja käytös olisivat fiksumpia, ei kukaan heitä pilkkaisi.
Vaikka eihän tuo toimi päinvastoinkaan.
ruma nenä. Tai yleensäkin huomiotaherättävän rumat kasvot. Huono iho.
Se sijaan jos rumat kasvot, niin tarvitsee plastiikkakirurgia(siansilmät, töpselinenä, vinot hampaat)
Paha akne
Pälvikalju(paha)
Paha ihottuma
kuivettunut iho nelikymppisellä rusinalla. Käheä ääni on myös naista rumentava, tulee hutsu mieleen.
jossa ihminen ei kanna ylpeästi itseään.
nainen on ruma. Kaikki yli 175cm naiset ovat rumia ja hämähäkkimäisiä elleivät ole jättiläisiä.
Vaikka eihän tuo toimi päinvastoinkaan.
-pahat palovammat tms. kasvoissa
-pahat epämuodostumat
-anorektinen laihuus
-erittäin huono iho, etenkin yhsitettynä ohuen ohueen tukkaan
-jotkut kehitysvammat tekevät ruman näköiseksi *valmistautuu lynkkaukseen*
No ap:n katse on varmaan aika järkkyä katsottavaa. Taatusti rumempaa kuin lihavuus.
Ei mun mielestä lihavuus ole automaattisesti pahin ulkonäköhaitta!
ap
- pinttynyt hien haju
- kusen yms eritteiden haju
- tupakan haju
En deittailis, en palkkais!
Pienet tissit? Akne, rumat hampaat, vinot silmät.
Pienet tissit? Akne, rumat hampaat, vinot silmät.
tyhjä katse, mutta kaikista pahinta on, jos pitää suuta jatkuvasti auki. Kymmenien vuosien kokemuksella voin sanoa, että kaikki ei ole kotona, jos suu roikkuu jatkuvasti auki. Itse olen hoikka, mutta tunnen paljon hyvin kauniskasvoisia lihavia (julkisuudesta esim. Raakel Lignell) ja vähemmän kauniskasvoisia laihoja (Klara Kivilahti-Lagerroos äiteineen).
nainen on ruma. Kaikki yli 175cm naiset ovat rumia ja hämähäkkimäisiä elleivät ole jättiläisiä.
Jestas maailma on täynnä niiiin rumia malleja ja missejä, miten he kehtaavat edes olla julkisuudessa!!! ;)
Se jos mikä on luotaantyöntävän näköistä. JOS ihminen on iloisen ja tyytyväisen näköinen, se on ainakin mun silmään kaunista.