Mitä leveämpi perse, sitä hedelmällisempi nainen
Kommentit (12)
Mulla on iso peppu ja 1,5 vuotta meni, kun yritettiin tätä ekaa.
Mulla on kaikki naiset olleet tuollaisia kapealanteisia. Ja kaikki 10 kertaa on ekakerralla tärpännyt.
terv. Mies
Ratkaisevaa on vyötärön ja lantion suhde, ei takamuksen ympärys! Siis ampiaisvyötärö yhdistettynä leveään perään kielii keskimäärin paremmasta hedelmällisyydestä.
Ratkaisevaa on vyötärön ja lantion suhde, ei takamuksen ympärys! Siis ampiaisvyötärö yhdistettynä leveään perään kielii keskimäärin paremmasta hedelmällisyydestä.
Tosin voihan ongelma tietenkin olla miehessäkin. Joka tapauksessa, 1,5 vuotta meni yrityksessä.
Se on joku suhdeluku lantion ja vyötärön välillä. Ja ihan sama sille persuksen leveydelle... Näin oli jossain dokkarissa. Miehet kuulemma vaistomaisesti hakeutuu yhteen tällaisten naisten kanssa, kun se lisääntymisvietti iskee :)
Ihanteellinen synnyttäjän roppa, lantion seudulla takana kaksi kuoppaa. Paino ei ollut yhtään korkea 56 kg, ennen raskaasi tuloa.
lantion seudulla takana kaksi kuoppaa.
ja molemmilla kerroilla aika nopeasti tullut raskaaksi.
10 kertaa olen ollut raskaana. Raskautuminen loppui kun tehtiin sterilisaatio (olin 30v).
Ai siksi intialaiset ja kiinalaiset sikiää niin mahottomasti, täältä selvii kaikki asiat.
ylipaino lisää lapsettomuuden riskiä.
Tero