Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hjelp. Laittaisin huutonettiin myyntiin, mutta oon ihan pihalla noista

Vierailija
03.07.2011 |

postikuluista. Voiko joku hieman antaa mulle pikakurssin postin hinnoittelusta? Meneekö nykyään kaikenlaiset 2. luokassa, vai pitääkö siinä olla 20 kpl postitettavaa kuten aikoinaan? Kannattaako laittaa se hinta? Milloin valitsen maksikirjeen ja milloin oikein kirjeen hinnan? Esim. iso ja kevyt tyllimekko, miten lähettäisit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitukseen?

ap

Vierailija
2/4 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

postikuluista. Voiko joku hieman antaa mulle pikakurssin postin hinnoittelusta? Meneekö nykyään kaikenlaiset 2. luokassa, vai pitääkö siinä olla 20 kpl postitettavaa kuten aikoinaan? Kannattaako laittaa se hinta? Milloin valitsen maksikirjeen ja milloin oikein kirjeen hinnan? Esim. iso ja kevyt tyllimekko, miten lähettäisit?

ja kakkosluokassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyllimekko menee varmaan maksikirjeenä, eli paksumpi kuin 3cm (eli ei normikirje), mutta painoa alle 500g. Jos painaa enemmän kuin 500g, menee pakettina halvemmalla.

Vierailija
4/4 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laita ilmoitukseen oikeat kulut.Mä olen laittanut omakuvaukseen et palautan pyynnöstä ylimenevät jo siitä syystä et huutis on täynnä postikuluista tappelijoita.Jotkut ei haluais maksaa toimitusta ollenkaan.Mä ite maksan mieluusti kunnon paketoinnin aiheuttamat kulut kuin otan rikkinäistä tavaraa.Jokainen dvd ja cd levy jotka on lähetetty mulla kirjekuoressa eurolla on tullut rikkinäisenä.

Yksi myyjä pyysi kuluja 4,50€ jotka maksoin.Dvd;eet tuli kotiin valkoisessa ohuessa kirjekuoressa ja kannessa postimerkki 0,60€.Molemmat muovikuoret murskana eikä myyjä suostunut palauttamaan maksamaani postikulua eikä korvaamaan rikki menneitä..Tuli kalliit levyt=(