4v. pojalle leikkikavereita Malmilta/Pohjois-Helsingistä?
Moi, lomat kohta alkamassa ja vasta muutettu kulmille, niin oiskohan tällä suunnalla noin +/- 4v. poikia mun pojalle kaveriks?
Päästäisköhän kukaan tuntematon lastaan meille leikkimään tai meidän pihallekin riittäis.
Kommentit (10)
kavereita tätäkään kautta löytyvän.
Menkää leikkipuistoon, siellä on kavereita. Voi kiipeillä, keinua, juoksennella ja usein myös uida. Ja ilmainen lounaskin lapsille. Kaikki kaupungin puistot löytyvät kaupungin omilta nettisivuilta.
poika on sen verta ujo isommassa seurassa ettei helposti tutustu puistoissa muihin.
-ap
poika on sen verta ujo isommassa seurassa ettei helposti tutustu puistoissa muihin.
-ap
Esim. Kurranummi Tapanilassa on hyvä.
mutta ei meille puhuta, kerran poika rohkastui ja kysyi tuntemattomilta lapsilta hiekkalaatikolla, että voisiko ne leikkiä sen kanssa, niin nämä pojat katsoivat toisiinsa ja sanoivat, että eivät :(
-ap
Aina sattuu törppöjä lapsia joukkoon, mutta ei kun vaan uudestaan kysymään puistossa kavereita. Miksi rajoitat leikkikaverit poikiin? Mun 4v tyttö leikkii myös poikien kanssa.
Ei kannata muuten kysyä "voitteko leikkiä mun kaa/ saanko tulla mukaan leikkiin?". Tuon ikäiset helposti vastaa ei vain siksi, että heiltä ylipäätään kysytään jotain. Kannattaa mieluummin vain opettaa poika sanomaan "leikitään yhdessä!" innostuneesti. Toimii paremmin.
Me voitais mennä huomenna vaikka Filpuksen puistoon. Sekin on kiva. :)
ei myöskään kannata kysyä seuraa lapsilta, joilla on jo kaveri. Helpommin tulee torjutuksi. Itse opastan tyttöäni kysymään niiltä yksinleikkiviltä.
rajoita vain poikiin, mutta tyttökavereita jonkin verran sentään on, kun omat kaverini ovat jostain syystä saaneet vain tyttöjä
-ap
sitten haluaisin kaverin, jota voisi sadepäivinä kutsua kylään leikkimään jne.
En ole koskaan puistossa tutustunut kehenkään aikuiseen siten, että olisi oltu vaikka numeroiden tai sähhköpostien vaihtamis tasolla.
-ap
jos vaikka osuis jonkun silmiin.