Selviytyjien Natalie osoitti, että tyhmä nainenkin voi voittaa peesaamalla miehiä!
Kommentit (15)
M' olen todella surullinen tästä, ajattelin katsoa ohjelmaa huomenna kun tänään en ehtinyt. Muistakaa ihmiset, että nykyään monet tallentaa ohjelmia ja katsoo vähän myöhemmin. Ei ole kivaa, jos heti voittajan selviydyttyä, tulette tänne toitottamaan, huoh!
näitä juttuja saa sitten laittaa? Joku voi tallentaa nyt ja katsoa ensi viikolla niin viikkoon ei saa sanoa mitään, niinkö? Ehkä kannattaa pysyä poissa keskustelupalstoilta ja internetistä jos haluaa välttää ajankohtaisista asioista keskustelua.
oli valehteleva liero ja kaksi tätä peesannutta. Tyhmänä vaikea pitää ketään finaaliin päässyttä sillä olivat kuitenkin jokainen elämässään menestyneitä. Russell pääsee tulevillakin kausilla valehtelemaan selviytyjiin joten ei tarvitse hänelle hyvästejä sanoa.
Enkä nyt ihan ymmärrä, miten Natalie oli niin "menestynyt". Olen ymmärtänyt, että noi lääke-edustajat eivät todellakaan ole mikään arvostettu ammatti USA:ssa, päinvastoin.
on äänitettynä ja en nyt yhtää muista koko natalieta...
voisko joku kettoo minkänäköinen on tai kuvaa????
on äänitettynä ja en nyt yhtää muista koko natalieta...
voisko joku kettoo minkänäköinen on tai kuvaa????
Sääli ettei saanut viimeistä immuniteettiä
Äh sellanen nöhverö mitään voittoa olis ansainnut. Mutta kyllähän se olisi voittanut, kun jyry olisi ollut melkein kokonaan Galun porukkaa.
Russell oli vastenmielinen kusettaja. Ei olisi mukava tehdä töitäkään sellaisen kanssa.
Ei se nyt sua tyhmempi oo ainakaan. Mistä tiedät kuka niistä oli tyhmä? roussel oli aivan saatanan tyhmä kaikissa loogismatemaattista osaamista vaativissa jutuissa.Ei sama henkilö voi ehkä olla sekä kiero juonija ja matemaattisesti lahjakas.
Pitää joko käyttää aikansa toisten manipuloimiseen (eli olla sosiaalinen ja viihtyä ihmisten kanssa) tai sitten on lukuihmisiä.
Natalie pärjäsi tehtävissä rousselia paremmin.
oli valehteleva liero ja kaksi tätä peesannutta. Tyhmänä vaikea pitää ketään finaaliin päässyttä sillä olivat kuitenkin jokainen elämässään menestyneitä. Russell pääsee tulevillakin kausilla valehtelemaan selviytyjiin joten ei tarvitse hänelle hyvästejä sanoa.
Enkä nyt ihan ymmärrä, miten Natalie oli niin "menestynyt". Olen ymmärtänyt, että noi lääke-edustajat eivät todellakaan ole mikään arvostettu ammatti USA:ssa, päinvastoin.
M' olen todella surullinen tästä, ajattelin katsoa ohjelmaa huomenna kun tänään en ehtinyt. Muistakaa ihmiset, että nykyään monet tallentaa ohjelmia ja katsoo vähän myöhemmin. Ei ole kivaa, jos heti voittajan selviydyttyä, tulette tänne toitottamaan, huoh!
kateellisia idiootteja. Russell vedätti pelissä kaikki puhtaasti ja olisi ansainnut voiton. Eipä ihme että on oikeassa elämässä miljonääri sillä tottunut johtamaan ja manipuloimaan tyhmempiään. Ainut joka tarjosi kaudella viihdettä katsojille.
ikuisuuksia. Ei sitä tarvinnut siis nyt tulla kenenkään toitottamaan. Johan useamman seuraavankin kauden voittaja tiedossa.
Ja mäkin ihmettelen, että miten niin Nat oli menestynyt? Eihän se ollut missään huippuammatissa..
Russel palaa ensi kaudella (vai oliks se seuraavalla??) ja Palau kisan voittaja Tom (mun lemppari forever) tekee kanssa comebackin.
Mutta kyllähän se olisi voittanut, kun jyry olisi ollut melkein kokonaan Galun porukkaa.
sotkin ton Natelien yhteen toiseen kilpailijaan koska oon seurannut tulevia kausia. Farmaseutti ei missään menestyjä.