Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oikeasti vihaan tätä hellettä

Vierailija
02.07.2011 |

Ja mulla on oikeus valittaa. Pitäsisi siivota ennen matkalla lähtöä, hoitaa puutarhaa ja olis ihan kiva mennä pyöräilemään tai kävelylle. Ulkona on vain niin kuuma ja hautova ilma, ettei paljon jaksa tehdä, kun tulee jo huono olo. Vettä saa juoda koko ajan. Onneksi pääsen ensi viikolla tästä helteestä pois.

Alle 25 astetta ja olisin iloinen, 20-23 olis unelma kesälämpötila.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, helle on perseestä. Vihaan sitä koko sydämmeni pohjasta. Lämpötila +30 tällä hetkellä, eikä tuulen virettäkään ulkona.....

Tulispa talvi jo <3 en ikinä valita kylmästä, mutta kuumasta sitäkin ahkerammin.

Vierailija
2/30 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle on tosi vittuimainen ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen näitä hellevälttäjiä, vaikka en ap olekaan enkä ketjussa kirjoittanut.

Nyt on erinomainen sää, en ikimaailmassa lähtisi täältä minnekään kuumaan.

Paras silti on syksy!

Vierailija
4/30 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kerta kaikkiaan perseestä! :(

Lasken päiviä kun pääsen täältä pois lämpimään, palmun alle.

Ainut hyvä asia on se että autot pysyvät puhtaana.

Tulee se helle taas Suomeenkin -nyt kannattaisi muuten asentaa se ilmastointilaite eikä odottaa kesään asti.

Vierailija
5/30 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä saa nukuttua kun makkarissa yölläkin +28-+29. Ei kiva :(

Vierailija
6/30 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetillisestä ilmasta, kun ilma seisoo, kosteusprosentti on varmaan 90, vaatteet liimaantuvat ihoon ja yöt sekä päivät on yhtä tuskaa.

Vihaan myös yhtälailla järkyttäviä pakkasia.

Kun naama jäätyy ja hengitys salpautuu heti, kun yrittääkin mennä ulos.

VIHAAN kaikkia äärilämpötiloja! Ja saan tosiaankin valittaa niin paljon kuin tykkään, koska en ole saanut valita ilmastoa mihin synnyin.

Tykkään tuulesta, sateesta, viileästä kosteudesta.

Jos tosiaan olisin saanut valita, asuisin Skotlannissa.

Vierailija
7/30 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista reilua 20 astetta minäkin toivoisin. Ihanteellinen ulkoiluilma on juuri tuollainen 20-23 kunhan vain ei sada. Kunnon sateella kun pyöräillessä kastuu tosi helposti läpimäräksi vaikka olis ihan ulkoilupukukin päällä.

Vierailija
8/30 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

h

Eihän sateella ole kiva ulkoilla koska silloin kastuu tuulipuku ja kaikki muutkin vaatteet läpimäriksi jos on ulkona vähänkin pidempään.

Vierailija
9/30 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivä taas oltu ulkona, ei haittaa vaikka olen rv30 raskaana! Lapsiakaan ei paljon kotona näy, välillä käyvät vettä juomassa.

Vierailija
10/30 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein viikon jatkunut päänsärky vie mehut lopullisesti. Pinna on ihan helvetin tiukalla ja mitään ei jaksais.

Vierailija
11/30 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sekään paljon auta, kuivuu tämä savikko maa tosi nopea syvälle asti. Kaikki kukatkin kukkii ja lakastuu liiankin nopeasti, kohta liljatkin alkaa olla kukkineet. Huonoista yöunista puhumattakaan. Jos vain makoilis ulkona, niin kai se menee, mutta ei se mua kiinnosta. Ainoa kiva asia on, että lapsen kanssa vedettiin vesisota ulkona:-)

Vierailija
12/30 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

h

Eihän sateella ole kiva ulkoilla koska silloin kastuu tuulipuku ja kaikki muutkin vaatteet läpimäriksi jos on ulkona vähänkin pidempään.

ja sade on sellaista tihkusadetta.

Mua ei kastuminen haittaa, ei edes räntäsade. Kun pitää itsensä kokoajan liikkeessä ei tule kylmä.

Inhottavinta on ulkoilla auringonpaisteessa, kun on muutenkin kuuma. Se on ihan sietämätöntä.

Vierailija
13/30 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöt yhtä helvettiä, kun muutenkin on vähän stressiä tekemättömistä hommista ja riitaisista sukukuvioista, niin siihen kun yhdistetään tää sää ja joka yö menee pikkutunneilla. Kiva siinä sit yrittää tehdä virkeänä asiakaspalveluhommia heti aamusta!

Ja miesperkele senkun vieressä tuhnuttaa onnellisena eikä ole moksiskaan, hohkaa vaan lisää lämpöä! Olenkin parina viime yönä häätänyt sen sohvalla että saan koko sängyn verran kierimistilaa.

Vierailija
14/30 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilma ei liiku asunnossa mihinkään suuntaan, hikoilee pelkästään jo istumisesta. Yöllä ei nukuta. Lapsella eroahdistus ja änkeää syliin kun valmiiksi jo kuuma ja muutenkin niin saatanan kiukkunen tän kuumuuden takia!

Vierailija
15/30 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

h

Minäkin unelmoin Skotlannista. Rakastan sadetta ja räntääkin paljon enemmän kuin tätä hautovaa kuumuutta. Tihkusade on ihan paras ulkoilusää.

ja sade on sellaista tihkusadetta.

Mua ei kastuminen haittaa, ei edes räntäsade. Kun pitää itsensä kokoajan liikkeessä ei tule kylmä.

Inhottavinta on ulkoilla auringonpaisteessa, kun on muutenkin kuuma. Se on ihan sietämätöntä.

Vierailija
16/30 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis tykkään sateesta ja vihaan hellettä, näin kiteytettynä. - 13

Vierailija
17/30 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en valittanu pakkasilla, enkä sillon ku oli vaan 10 astetta lämpöä, joten minä saan valittaa. Tykkään talvesta paljon enemmän.

Vierailija
18/30 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän vasta hautova ilma onkin kokoajan. Talvet on pelkkää paskaa ja pimeää

Vierailija
19/30 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en valittanut, nyt kyllä vähän narisen. Kylmyyttä pääsee helposti pakoon ihan kotosalla (ja pukeutumalla lämpimästi), kuumuutta ei. Mua ei vaan ole tehty hellettä varten. Hikoilen, olen lamaantunut, palan, saan päänsäryn jne.

Islannin ilmasto olis optimaalinen: vaihteluväli -10-+15.

Ja minä en valittanu pakkasilla, enkä sillon ku oli vaan 10 astetta lämpöä, joten minä saan valittaa. Tykkään talvesta paljon enemmän.

Vierailija
20/30 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tänään ulkoilmatapahtumassa ja joutu kesken lähtemään pois kun vaatteet oi niin hikisiä:( saa käydä vähintään 2kertaa päivässä suihkussa ja vaihtaa monta kertaa paitaa.. yök!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi