Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tappaisitte kissan, jos se kituu, eikä eläinlääkäriä lähettyvillä?

Vierailija
01.07.2011 |

Asutaan maalla ja kerran oli kissa jäänyt auton tönäisemäksi. Veti etujaloilla takapuoltansa maata pitkin. Oli vielä pyhäpäivät ja eläinlääkäripäivystys 50km päässä.

Appiukko sitten tappoi sen, laittoi kassiin, jonka pakoputkeen tiukasti kiinni, sitten kaasutti, kuoli pakokaasuihin. Jos itse olisin joutunut lopettamaan, niin varmaan olisin kirveen hakenut ja lyönyt pään poikki.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että täällä on joku hätää kärsimässä kituvan kissansa kanssa ja yrittää keksiä mahdollisimman humaanin lopetuskeinon. Mutta ei, täällähän vaan mässäillään kissantappotavoilla... Hyi helv.

Vierailija
2/14 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä pystyisi suorittamaan kumpaakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähti ilmoitus!

Vierailija
4/14 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan melko kivuton ja nopea lähtötapa.

Itse löisin varmaan jollain lekalla päähän. Tosin se ääni vainoisi varmaan aika pitkän aikaa :(

Jos olisi pyssy ja eläin pysyisi varmasti paikallaan, ampuisin.

Vierailija
5/14 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä voi joutua siihen tilanteeseen että eläin pitää tappaa. Siis jos ei halua kiduttaa tahallaan pitkittämällä kärsimyksiä.

Vaikean ap heitit. Mulle tuli herkkänä ihmisenä mieleen että ajaisin varmaan autolla yli. Pää hollille ja siitä. Hyi kamala, hirveää olisi sekin. Hukutus tietysti mutta ei kai musta olisi siihenkään.

Jotenkin tuntuu että tuo kaasutus olisi armollisin eläimelle.

-eräs,jonka mummo haki kanan, katkoi kanan kaulan ja kyni sen takaisin tullessan :)

Vierailija
6/14 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ongelma katoa vaikka se sinusta onkin tosi inhottavaa,keuhkoa mieluummin niille kissanomistajille jotka pitävät kattinsa vapaalla

Vierailija
7/14 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopettaisin kituvan kissan esim. Rautalapiolla niskaan lyöden, jos sellainen olisi käsillä. Joskus jouduin lopettamaan autonallejääneen citykanin ja silloin ei löytynyt muuta kuin auton renkaanvaihtotyökalut avuksi. Paljon humaanimpaa on lopettaa toivottomasti vahingoittuneen eläimen kärsimykset kuin jeesustella.

m38

Vierailija
8/14 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ongelma katoa vaikka se sinusta onkin tosi inhottavaa,keuhkoa mieluummin niille kissanomistajille jotka pitävät kattinsa vapaalla

sitä kissaa ei pystyisi lopettamaan ja se kituisi.

Vierailija
9/14 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi esim. lyödä kissaa työkalulla päähän niin kovaa, että henki menisi varmasti, olen fyysisesti liian heikko. Useammin kuin kerran en pystyisi omaa kissaa lyömään muutenkaan, siis jos ekasta lyönnistä pää olisi jo tohjona mutta kissa edelleen hengissä. En myöskään pystyisi ajamaan yli autolla tms.

Eli vaikeaksi menisi. Joku häkämyrkytys olisi varmaan tosiaan ainoa mahdollinen.

Vierailija
10/14 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoksi ja maksa eläinlääkärille vielä 80 eur.

Ei ne eläinlääkäritkään työtään ilmaiseksi tee.

Vierailija
11/14 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttini oli kohdistettu neloselle joka oli tekemässä ilmoitusta tästä avauksesta.

Vierailija
12/14 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että sinulle tulisi parempi mieli? Kissahan se siinä kärsii ja kituu koko ajomatkan ajan!

Vierailija
13/14 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vielä tähän tilanteeseen joutunut, mutta esim. vanhempani ovat. Varmaan ensin juoksisin lähimpiin naapureihin kysymään, olisiko siellä kovahermoista miestä kissaa lopettamaan. Muuten ainoa vaihtoehto olisi lyödä vasaralla kissalta nirri pois. En tiedä, miten siihen pystyisin, mutta mieluummin löisin vaikka itseltäni tajun kankaalle kuin katselisin kissan kituvan kuoliaaksi.

Vierailija
14/14 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran lopettanut koiran raateleman, kituvan oravanpoikasen. Otin lähimmän ison kiven ja löin kovaa päähän. Samalla tavalla varmasti lopettaisin kissankin, pitäisi vain etsiä isompi kivi, ettei varmasti jää kitumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi