Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun huomaat vauvasi alkavan ähertää kakkaa, vietkö hänet pöntölle?

Vierailija
31.10.2005 |

Ajattelin kysäistä, kuinka yleistä tämä on.

Eli aina kun huomaan vauvani alkavan vääntää kakkaa, otan vaipan pois ja istahdan itse pöntölle, vauva sylissä ja vauva kakkaa pönttöön.

Läheskään aina en kuitenkaan huomaa kakan tuloa ajoissa.

Mitenkäs muut?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tyttö jo 1.3 v ja lähes aina kakkaa pönttöön. Aloitettiin pottailu reippaasti alle yksi vuotiaana, oisko ollu jotain 8 kk.

Vierailija
2/3 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan ole provo.

Vauva on nyt 3 kk ja olen tätä harrastanut muutaman viikon.

Vauva istuu siis sylissäni ja kakka tippuu pönttöön. Vauvalla on ihan mukavat oltavat eikä kakkaamisesta tehdä mitään numeroa. Aivan sama olisi, jos vauva istuisi sylissäni vaipoissaan. Paitsi että tässä tapauksessa vauvan pimppi yms. eivät mähmäänny kakkaan ja selvitään paljon helpommalla pesuista ja muita. Vauvallani on aika kuiva iho ja olen huomannut, että tämä auttaa myös siihen, kun ei tarvitse koko ajan liottaa vauvaa vedessä.

Mieluummin pitäisin vauvan täysin vaipatta (kyllä - sellaistakin maailmalla tapahtuu), mutta siihen eivät rahkeeni riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvathan eivät maailmaan vaipoissaan synny, joten psykologisesti ei ole mitään ongelmaa. Vauvat _totutetaan_ olemaan vaipoissaan, se ei ole mikään luonnonlaki.

Ennen vanhaan ihmiset tekivät tuollaista erittäin paljon. Oli paljon helpompaa pissattaa ja kakattaa vauvat suoraan muualle kuin vaippaan - vaipat kun täytyi pestä nyrkkipyykillä, niin ei niitä joka pissaan haluttu tuhrata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä