Onko oikeesti Mäkkärin tuntipalkka 9,50/h?
Kuulostaa aika korkealta. Vai onko siihen laskettu lisät mukaan? Taidan vaihtaa alaa...(:
Kommentit (10)
aika perus myyjän palkka esim. vuoden kokemuksen jälkeen?
käsittääkseni kaikilla myyjillä palkka on TESsin mukainen, eli jos mä oon 10 vuotta myyny hamppareita teille, mä tienaan saman kuin nyt kaupan tätinä.
Tossa peruspalkassa ei ole otettu huomion sitä, että ensiksi työntekijä saa vain harjoitteluajan palkkaa, joka on selkesti tuota peruspalkkaa pienempi.
joka on 80 % tuosta. (Tai oikeasti tuntipalkka on 9,40 tai 9,47 paikkakunnan mukaan eli ap:n tuntipalkassa on pieni virhe).
Harjoitteluaika riippuu tehtävien työtuntien määrästä, mutta kestää Mäkkärin omien sivujen mukaan korkeintaan 12 kk. Täyspäiväisellä se tulee varmasti täyteen selvästi aikaisemmin.
ravintola-alalle tuleville" ja se määrätään ihan tessissä.
joka on 80 % tuosta. (Tai oikeasti tuntipalkka on 9,40 tai 9,47 paikkakunnan mukaan eli ap:n tuntipalkassa on pieni virhe).
Harjoitteluaika riippuu tehtävien työtuntien määrästä, mutta kestää Mäkkärin omien sivujen mukaan korkeintaan 12 kk. Täyspäiväisellä se tulee varmasti täyteen selvästi aikaisemmin.
meni niin, että osa-aikaisella oli tuo vuosi harjoitteluaikaa, ja täysiaikaisella puoli vuotta. Työtunneista viis. eli joo, palkka on paperilla tosiaan tuo 9,5/h, mutta todellisuus on ihan toinen...
Siivoojana tienaa alle 8e tunti.