lapsilla merkkivaatteita käyttävät
eikö teitä ollenkaan stressaa se, että lapsi sotkee tai repii kymmenien eurojen vaatteen ehkäpä jo ekalla käyttökerralla?
vai miten varjelette vaatteet?
Kommentit (15)
Tahrat lähtee pesussa, ja lapsi ei revi mitään vaatteitaan...
Pihakäyttöön en osta hirveän kalliita housuja kun niillä on taipumus mennä puhki hyvinkin pian. Paidat puhdistuu pesemällä. Vaatteet on meillä käyttöä varten.
kestää tosiaan pesua ja kaikkea ihan eri tavalla kuin pikku kätösin tehdyt henkkamaukan tasoiset vaatteet. Jo vähän kalliimmalla saa eettisesti valmistettuja luomupuuvillaisia myrkyttömiä vaatteita, en voi käsittää että jotkut käyttää laaduttomia Lindexin yms. vaatteita lapsillaan.
halpatyövoimaa. Melkein kaikki vaatteet ommellaan halpamaissa, oli kallis merkki tai ei.
halpatyövoimaa. Melkein kaikki vaatteet ommellaan halpamaissa, oli kallis merkki tai ei.
moonkids, maxomorra, jny design, nosh, metsola, marakattimarssi jne. ihan hirveästi löytyy merkkejä joita ei ommella halpamaissa.
mutta esim. pyöräillyssä tai keinuessa saattavat mennä rasvaisiksi (eikä se rasva lähde) tai voikukka/tomaatti/vesimeloni/banaani voi ihan vahingossa sotkea.
ostakaapa äidit sappisaippuaa, sillä lähtee tahra jos toinenkin. Itse olen saanut jopa mustekynästä tulleen tahran kokonaan pois. Samoin rasvat ja öljyt lähtee tuolla!
ja myydään siellä markettilaareissa...
eikö teitä ollenkaan stressaa se, että lapsi sotkee tai repii kymmenien eurojen vaatteen ehkäpä jo ekalla käyttökerralla?
vai miten varjelette vaatteet?
kyllä mustekynä-tahran saa pois ihan normaalilla pesuaineella......
ostakaapa äidit sappisaippuaa, sillä lähtee tahra jos toinenkin. Itse olen saanut jopa mustekynästä tulleen tahran kokonaan pois. Samoin rasvat ja öljyt lähtee tuolla!
saatuja ja säälihän se olisi, jos ei niitä käyttäisi.
Meillä lapsen vaatekaappi koostuu Legosta, Mayoralista, Me too:sta, Phister&Philinasta jne... Onko ne merkkivaatteita?
Mutta oli tai ei, ei haittaa.Olen hommannut vaatteet käytettäviksi enkä säästettäviksi.
Voikukkatahrankin olen saanut valkoisita housuista veke, ensin vaan vaahdotetaan se käsin pesemällä ja annetaan vaahdon vaikuttaa 20min ja sitten pesukoneeseen. Avot, taas on puhtaat housut!
aika harvoin pahempia tahroja vaatteissa ja ERITTÄIN harvoin reikiä/repeämiä. Pesuissa kaikki tahrat lähtenyt pois.
mm. Burberrya, Calvin Kleinia, Paul Smithia, Tommy Hilfigeria ja Armania. Eipähän noin pieni vauveli vielä osaa vaatteita hajottaa. Kakkatahrat lähteneet pesussa normaalisti. Ja tosiaan olen samaa mieltä, että hukkaan menisivät jos niitä ei pidä. Itse en raskini noin hurjia summia lastenvaatteisiin laittaa, mutta on ollut aika ylellisyyttä saada joku tuollainen lahjana.
Meillä lapsen vaatekaappi koostuu Legosta, Mayoralista, Me too:sta, Phister&Philinasta jne... Onko ne merkkivaatteita? Mutta oli tai ei, ei haittaa.Olen hommannut vaatteet käytettäviksi enkä säästettäviksi.
Laadukkaat vaatteet kestää niin pesua, kulutusta, tahroja, venytystä kuin vanutustakin. Parhaimpia vähän säästelen erityistilanteisiin, mutta nekin vaatteet on vain materiaa. Eipä lapset kyllä ole yrittäneetkään leikellä tai repiä vaatteitaan, vaikka aivan vapaasti saavat ne päällä mennä.