Nicon pikkuveljelle nimi - ehdotuksia kaipailen
Eli meidän Nico-poika on saanyt pikkuveljen :-) Haluaisimme antaa jonkun kivan poikamaisen nimen joka sopii Nicon kanssa. Esikoisen koko nimi on Nico Lucas. Myös toisia nimiä voi ehdottaa :-)
Olen miettiny Mico nimeä, mutta ehkä ne ovat liian samanlaisia Nicon kanssa. Niki olisi kans ihana, mutta isukin mielestä se on liian naismainen! :-/
Nico, 3v, ehdotti itse nimeä "Pikkuveli". Hih, todella söpöä! No, ehdotuksia kehiin! :-) Kerron mielelläni mielipiteeni.
Kommentit (42)
Micael, Oscar, Alexi/Alex tulevat harkintalistalle. Illalla kyselen isukilta, kun hän töistä vain pääsee, että mitä mieltä hän näistä on! Minusta ainakin Oscar olisi ihana, mutta sopiiko se Nicon kanssa? Ehkä toisena nimenä menisi? Lisää ehdotuksia :-)
Joiltakin menee hienovarainen piikittely kyllä sitten ohi :D
Tai sitten tämä on rölli. Mikä on täysin mahdollista.
Mitä mieltä ihmiset olette nimestä Mica? :-) Minusta kirjoitusasu on vallan söpö. Nico ja Mica. Sopivatkin toisiinsa. Hmm.. Mitä mieltä?
että on on pakko vastata taas Tico tai Rico.
Siinä on kaksi (wt-)kärpästä yhdellä iskulla c- ja y-kirjaimet.
11
Tää keskusteluhan on ihan liekeissä!!! WOU!
Veljekset Nico ja Niko. Siinä se.
Onpas täällä tympeää porukkaa, kun ei voi vastata! Kyllä sitä tavallisessa elämässä sentään saa ystävällisen vastauksen, toisin kuin täällä netin syövereissä, missä kaikki ovat ilkeitä!!! :-/
Meidän pojan nimeksi tulee Capo!!! IHANA, eikö!!! (Pstt.. Lausutaan tietenkin Kaapo ;)) Mut aivan upee nimi ja vielä mun ihanan ystäväni ehdottamana! Päivä pelastettu! Kiitos ja näkemiin, lähden jatkamaan ihanaa elämääni ihanien poikieni Nicon & Capon kanssa. Vielä kun se isukkikin saapuis kotiin kuulemaan minkä nimen päätin.... :-) Moi!
Onpas täällä tympeää porukkaa, kun ei voi vastata! Kyllä sitä tavallisessa elämässä sentään saa ystävällisen vastauksen, toisin kuin täällä netin syövereissä, missä kaikki ovat ilkeitä!!! :-/
Meidän pojan nimeksi tulee Capo!!! IHANA, eikö!!! (Pstt.. Lausutaan tietenkin Kaapo ;)) Mut aivan upee nimi ja vielä mun ihanan ystäväni ehdottamana! Päivä pelastettu! Kiitos ja näkemiin, lähden jatkamaan ihanaa elämääni ihanien poikieni Nicon & Capon kanssa. Vielä kun se isukkikin saapuis kotiin kuulemaan minkä nimen päätin.... :-) Moi!
Lausutaanko Nico "niiko" ?
En keksinyt valitettavasti muuta kuin nämä eli Nikolas,Nestori,Alex,Aleksanteri,ja sitten Juho;D Tuossa oli varmasti monen inhokki nimet...harmittaa kun en muuta nyt keksinyt:s Mutta löytyikös sinulle sopivia tuosta?=)
Lausutaan Jukka Pekka
Jaco, lausutaan jaakko
Micco, Pecca, Juuzo, Calevi, Micael, Oscari, Eliaz, Alexi, Cristian, etc, etc.