kun sitten lähdette lapsilauman kanssa
ulkomaille ja menette lentokoneella, muistakaa että siellä on muitakin. kakarat pidätte kurissa, niin ettei ne häiritse muita matkustajia. kakarat EI SAA potkia edessä istuvan penkkiä ja jos näin käy, teille huomautetaan asiasta, asiaan pitää tulla muutos!
älkää ottako mitään kamalia äänileluja, ne oikeasti ei ole mukavia muiden mielestä.
Ja kyllä, lapsesta voi tehdä valituksen ja teidän ääliöiden äippien pitää se tajuta.
Kommentit (11)
toivottavasti istutte meidän suurperheen edessä, potkitaan ei vaan selkänojia, vaan suoraan päähän ja vingutetaan leluja ja lauletaan ja pieretään koko 12 h lentomatka.
happy landing!
Joo rajat lapsille, mutta muista, että ne vasta opettelee asioita. (Sunkin pitäs ehkä vähän opetella vielä, esim. sosiaalisuutta.)
En mä annan lapsen tasan 2v koskaan ketään potkia mutta en tunge sille sukkaa suuhun jos itsee harmitustaan. Niele sä se! ellei nää ehdot sulle sovi mene banaanilaivalla!
toivottavasti istutte meidän suurperheen edessä, potkitaan ei vaan selkänojia, vaan suoraan päähän ja vingutetaan leluja ja lauletaan ja pieretään koko 12 h lentomatka. happy landing!
pierettää ihan kauheesti lentokoneessa...
eräs tuiman näköinen setä kommentoi lennon lopussa, että onpa teillä kiltit ja hyvin kasvatetut lapset.
Mukavaa oli saada tuollaista palautetta. Kannattaisi niiden kanssa ihmisten myös kehua, jos matka menee hienosti. Ehkäpä tämäkin herra oli saanut joskus matkallaan kohdata toisenlaisia lapsia mitä meillä.
Ja joo, kyllä noista ääntä lähtee ja lujaa. Tässä tapauksessa vain nuorimmainen nukkui puolet lennosta ja vanhin pelasi korvalaput päässä nintendoa. Lisäksi kyllä yritän aina huomioida lapset lennolla ja ostaa heille erilaisia lehtiä katseltaviksi ja väritystehtäviä väritettäväksi.
oksentaa aina sen happaman joka asiasta valittavan tiukkapipon syliin.
ettet änkeä eturiviin ja ala sitten heti valittamaan takanasi olevalle lapsiperheelle. Kun se etuosa varataan meille.
Mulla on kiltit lapset ja edessä istuva kotka kääntyi huutamaan mun 3v:lle potkimisesta, mutta takana olinkin minä ja 1v.
Ja kiitos koneen juopoille jotka aloitte puolustamaan meitä ja mun ei tarvinnut sanoa sanaakaan.
muistetaan.
Mukavaa ja iloista päivän jatkoa sinullekin:)