Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monella nuorella tytöllä/naisella nykyään hirveä alamahapömppö?

Vierailija
30.06.2011 |

Vaikka olisi normaalipainoinenkin. Onko lihakset niin huonot vai miksi se vatsa niin pömpöttää?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet tämän havaintosi tehnyt?

Vierailija
2/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tupakka lisää keskivartalolihomista. Minulla ainakin "tupakka"vatsa. Eli muuten normaalipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tupakka lisää keskivartalolihomista. Minulla ainakin "tupakka"vatsa. Eli muuten normaalipainoinen.

Tupakka ei lihota keskivartaloa eikä mitään muutakaan. Liiat kalorit lihottavat ja miksei se alavatsa voi pömpöttää, jos selkä- ja vatsalihakset ovat surkeassa kunnossa.

Olen minäkin vastaavaa huomannut. Muutama vuosi sitten, kun napapaidat ja lannefarkut olivat muotia ja nyt uimarannoilla.

Vierailija
4/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu olevan sangen yleistä. Itse tunnen monia, jotka ovat vuosia kärsineet vatsan turvotuksesta ennen kuin keliakia diagnosoidaan.

Vierailija
5/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti ihan perseestä, istuvat ja syövät. Helsingissä nuoret tytöt/naiset eivät osaa ajaa pyörällä, eivät luistella, eivät juosta, eivät mitään muuta kuin isuta ja vetää marssia suuhun ja sidukkaa ja tupakkaa ja huutaa vittu. Missään, huom, en missään koko maailmassa ole nähnyt niin huonokuntoisia nuoria naisia kuin Suomessa ja viimeisen 2 vuoden aikana olen ollut esim 8 maassa.

Vierailija
6/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUULUU pömpöttää! Ja toisilla turpoaa alavatsa paljonkin jossain kuukautiskierron vaiheessa, jopa niin että näyttää raskausvatsalta! Tietenkin matalavyötäröiset housut ja lyhyt paita yhdistelmänä paljastavat tämän ominaisuuden selkeämmin.

Vierailija
7/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin vastaavaa huomannut. Muutama vuosi sitten, kun napapaidat ja lannefarkut olivat muotia ja nyt uimarannoilla.

juuri siitä, että muoti tuo esiin semmoisen osan ihmistä, joka ei toisenlaisen muodin aikaan ole ollut näkyvissä? Enpä oikein usko, että pömppömahoja on sen enempää kuin ennenkään. Se on ihan yksilöllinen ominaisuus. Mulla oli nuorempana paljon huonommat vatsalihakset kuin nykyään (paitsi nyt on kyllä tosi huonot, kun oon raskaana, hehe), mutta ei vatsa silti koskaan pömpöttänyt.

Vierailija
8/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti ihan perseestä, istuvat ja syövät. Helsingissä nuoret tytöt/naiset eivät osaa ajaa pyörällä, eivät luistella, eivät juosta, eivät mitään muuta kuin isuta ja vetää marssia suuhun ja sidukkaa ja tupakkaa ja huutaa vittu. Missään, huom, en missään koko maailmassa ole nähnyt niin huonokuntoisia nuoria naisia kuin Suomessa ja viimeisen 2 vuoden aikana olen ollut esim 8 maassa.

Vierailija
9/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUULUU pömpöttää! Ja toisilla turpoaa alavatsa paljonkin jossain kuukautiskierron vaiheessa, jopa niin että näyttää raskausvatsalta! Tietenkin matalavyötäröiset housut ja lyhyt paita yhdistelmänä paljastavat tämän ominaisuuden selkeämmin.

No minä sitten kai en ole normaali nainen, kun ei vatsa pömpötä vieläkään, vaikka ikää on 43.

Vierailija
10/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös tasaisen paksuja 17-25-vuotisia, mutta pömppömaha on hyvin monilla ja matalalantiohousut korostavat tuota minipaitoineen.

Juovat paljon siideriä, syövät pikaruokaa ja liikunta ei huvita.

Muutenkin huonokuntoista porukkaa ovat nuoret naiset esim. meillä kesätöissä fyysinen kunto ei riitä rivakkaan työtahtiin lähihoitajaopiskelijoilla. Työvoimasta on pulaa ja eläkeläisiäkin käy töissä (hoitajia). Näillä riittää puhtia ihan toisella lailla kuin n.20-vuotisilla.

Vierailija
11/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...alkaa kuukautiskierto häiriintyä.

No minä sitten kai en ole normaali nainen, kun ei vatsa pömpötä vieläkään, vaikka ikää on 43.

Vierailija
12/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikillakin naisilla usein vyötärörengas

Vierailija
13/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen tälle.

tuommoisia tyttöjä näette? Vai onko kyse pelkästään sukupolvien välisestä kuilusta, ts. siitä, että teinit ärsyttää? Varmaan ihan samoilla sanoilla arvosteltiin teidän sukupolveanne, ja te olitte iha et "vittu noi kävyt ei tajuuuuu".

Oikeasti. Mä olen asunut maalla ja kaupungissa ja ulkomailla, ja mun mielestä suurin osa suomalaisista teinitytöistä on nättejä ja ihan normaalin ja aktiivisen näköisiä nuoria.

Vierailija
14/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on. Ranskiksia ja colaa. Jenkkiläistä kulttuuuri-imperialismia parhaimmillaan.

Vierailija
15/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vietän paljon aikaa miehen kotimaassakin, eikä siellä näe tytöillä samanlaisia uimarenkaita vyötäröllä.

Vierailija
16/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on. Ranskiksia ja colaa. Jenkkiläistä kulttuuuri-imperialismia parhaimmillaan.

kyllä tekis monelle ounkerolle pieni pyörälenkki aika kutaa.

Vierailija
17/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vietän paljon aikaa miehen kotimaassakin, eikä siellä näe tytöillä samanlaisia uimarenkaita vyötäröllä.

Onhan niitä nyt joillain, mutta samoin niitä näkyi ulkomailla asuessani. Suurin osa tytöistä on kyllä ihan tavallisia.

Vierailija
18/18 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken enää niin nuori olekaan, mutta on se ollut aina.

Nimen omaan mahan alaosassa, vyötärön kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Liikun paljon, treenaan säännöllisesti vatsalihaksia, ei pitäisi johtua niidenkään heikkoudesta. En ole käyttänyt alkoholia enkä tupakkaa sitten teini-iän. Roskaruokaakin syön hyvin vähän. Bmi 19.

Turpoamisesta se enimmäkseen johtuu, aamuisin se on littana. Aamulla farkut lököttää, ruoan jälkeen ei meinaa mahtua kiinni.