On noitra kurjia pomoja ja sääntöjä muuallakin kuin Linnanmäellä.
Oma kokemus on seuraavanlainen:
Sain työapaikan eräästä ihanaksi luulemastani vaateliikkeestä. Työ oli osa-aikainen mutta se sopi todella hyvin koska lapseni oli sillojn vasra täyttänyt 3v.
Ruokataukoa oli tessin(?) mukaan 15min, jona aikana söin+hoidin tarvittavat puhelut ( ei tietenkään joka päivä) aj kävin vessassa. Koskaan ei mennyt yli vartin.
Pomollahan oli tähän sanottavaa, että olen törkeä työntekijä kun käytön kokoajan!! Jäin sanattomaksi.
Tuo oli vasta alkua...
Muutaman kuukauden kestin ja soitin työvoimatoimistoon. Kyseinen liike oli siellä ns mustalla listalla. Sovittiin että saan lopettaa eikä karenssia yms tule.
Vaikka jäin hetkeksi työttömäksi, olin paljon onnellisempi. Lapseni sai jäädä päiväkotiin osa-aikaisesti ja onneksi, sillä minun oli todella helppo ottaa seuraava työ vastaan.
Tyhmänä, nuorena ihmisenä annoin itseäni kohdella noin, mutta enää en antaisi. Sen verran silmät avautuneet ja viisautta tullut.
kerrankin näin kuinka työvoimatoimiston väki nauraa. ne nauroivat ex pomon viestille että kehtasin käyttää koko taukoajan! Kuulemma ennenkuulumatonta.