Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko järkeä? ("suhde")

Vierailija
29.06.2011 |

Olen tapaillut muutaman viikon ajan 100 km päässä asuvaa miestä. Soittelemme harva se päivä, mutta tapaamisia on hankalampi järjestää, kun molemmilla on omat työnsä ja opiskelunsa. Mies ei halua aloittaa seurustelua, koska haluaa paljon omaa aikaa eikä ole mielestään nyt valmis suhteeseen. Hän haluaa kuitenkin tapailla silloin tällöin ja viihdymme hyvin yhdessä. Sovimme myös, ettei samaan aikaan tapailla muita. Onko järkeä sopia mitään tuollaisia pelisääntöjä, jos kyse ei ole edes seurustelusta? Emme ole vielä harrastaneet seksiä, mutta melko varmasti tilanne johtaa pian siihen. Se ei haittaisi minua yhtään, päin vastoin, mutten toisaalta haluaisi olla miehelle mikään sillointällöin-pano.. apua oi av-mammat, joilta saa luultavasti vain paskaa niskaan:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle sopii silloin tällöin paneminen ja näkeminen niin ok, mutta jos välität miehestä yhtään enempää, saattaa tuollainen pinnallinen hyväksikäyttösuhde rikkoa sinut.

Itse en pystyisi tuollaiseen. Todennäköisesti miehellä on vaimokin, tai muita suhinoita. Miksi ylipäänsä se mies haluaa tapailla sinua, jos ei halua seurustella? Kysypä mitä oikeasti haluaa.

Vierailija
2/4 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies käyttää sinua hyväksi. Ei seurustelua, mutta ei muiden tapailuakaan. Outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sitä?

Vierailija
4/4 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko FB-profiilia? Jos onkin väärällä nimellä toinen?