Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesän karmeimmat pukeutumismokat!!! :D

Vierailija
29.06.2011 |

Häiritsevätkö sinua ihmiset, jotka pitävät sandaaleja sukkien kanssa? Entä legginsit ilman hametta tai mekkoa? IS-keskustelu kesän karmeimmista tyylimokista on käynyt kuumana. Listasimme lukijoiden kommenteista parhaimmat.

Kesän karmeimmat tyylimokat on kerännyt jo 735 kommenttia. Tässä niistä parhaimpia:

Tennissukat tai pyöräilyshortsit

"Suurin moka on pitää älyttömällä helteellä pitkähihaista paitaa ja pitkälahkeisia housuja poislukien ne joiden työ sitä vaatii."

Ace Logan

"Aivan varmasti häiritsee takamusvako, ns. tennissukat ja hassut t-paidat, sellaiset kulahtaneet, virttyneen väriset tai sitten pöhkö painatus."

Marja Puuro

Naisilla taas parikymmentä kiloa ylipainoa, napapaita ja kireät legginssit tai pyöräilyshortsit ovat kappale kamalinta Suomea ja kesää."

Winnetou

Vyölaukkuja ja Crocksit

"Crocksit ihan kenellä tahansa, minkälaisen vaatteen kanssa tahansa on järkytys josta ei hevin toivu. Crocksit aiheuttavat kanssaihmisille pahoinvointia ja pysyviä traumoja."

maarit

"Tallinnan toreilla myydän paitoja "kiitos 1939-1944" ja tyyliin "Rokka" ja "Tikkakosken mannekiini". Sellaiset paidat häiritsevät minua aivan oikesti."

Ressu

"Täällä maaseudulla näkee kesäisin usein vanhoja ukkoja joilla on verkkarit ja pukukengät - hieman huvittava yhdistelmä. Keski-iän ylittäneet naiset ja toppi ilman jakkua on aika kamalan näköistä, kun ei pysy ylhäällä niin ei."

Jerppa

"Vyölaukku on kaameinta kesäasujen kanssa, oli sitten kyse miehistä tai naisista."

Toimistosihteeri

Pukeutumattomuus

"Paha moka minusta on myös mies jollain terassilla tai kaupungilla joko kokonaan ilman paitaa tai sellaisessa täysin hihattomassa ja kaikki karvat paljastavassa paidassa.

"jokainen rannan ulkopuolella yläkroppa paljaana, on juntti, varsinkin jos on paljon esim tatuointeja, läskiä, habaa tai selkäkarvoja. Mustiin farkkuihin ja t-paittaan pukeutuminen á la Timo Rautiainen on myös koomista, varsinkin jos se musta on esim Iron Maidenin kiertuepaita. Asiaa voi pahentaa ponnarilla ja bono-laseilla."

Jackass

"Karmeimman pukeutu(matto)mismokan näin viime lauantaina satamassa olleessa lastenkonsertissa. Lapset katselivat lavalla soittavia hirviöliskoja kun samaan aikaan vajaan sadan metrin päässä joku mies teki benji-hypyn pukeutuneena pelkkiin turvavaljaisin."

Hassu Jänis

Osallistu keskusteluun IS-keskusteluissa.

IS

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/is-lukijat-kesan-karmein-pukeut…

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallisessa pikkukaupassa kun kaksi naista oli siellä bikinit päällä. Olen ymmärtänyt, että bikinit ovat rantavaatteita, eikä niitä pidetä kaupassa.

Naiset olivat keski-ikäisiä, ylipainoisia. Näin heidän menevän autoonsa ostoksiensa kanssa. Ihmettelin, miksi ei voinut olla jotain kesämekkoa siinä bikinien päällä. (jos olivat esim rannalle menossa)

Vierailija
22/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole oikeita murheita elämässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurin moka on pitää älyttömällä helteellä pitkähihaista paitaa ja pitkälahkeisia housuja poislukien ne joiden työ sitä vaatii."

Ace Logan"

Minähän pidän prkle pitkähihaista paitaa oli lämpöä 15 tai 25astetta! Ja ei, mun työ ei sitä vaadi vaan iho vaatii! Mikä ihmeen urpousko on että kaikki haluavat ruskettua tai että kaikkien pitäisi paljastaa joka ikinen sentti ihostaan kun on lämmintä?!!

Se että ymmärtää oman parhaansa, ja minulle se on suojautuminen auringolta, ei ole moka! Se että arvostelee toisia on!

Vierailija
24/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee jos tatskat ja läskit näkyy ja rintsikoiden nartsat, oli silikoniset tai ei.

Työpaikalla ne ovat jo piilossa, mutta vapaalla saan ne pitää näkyvillä. Jos ne häiritsevät, ole hyvä ja katso muualle.

Vierailija
25/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

caprit tai shortsit, naruolkaiminen toppi ja jalassa feikkicrocksit. Sinänsä asu vielä menisi, mutta kun kantaja on 20-30 kg ylipainoinen ja mauton tatuointi siinä "läskisessä olkapäässä" kruunaa kaiken.

Jos allia, pulleaa selkää ja rintaa riittää, niin älkää käyttäkö naruolkaimia. Hihattomiakin paitoja löytyy, mutta naruolkaimet sopii vain sellaisille, joilla hartioiden ja käsivarsien seutu on hoikka.

Vierailija
26/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden ihmisten pukeutuminen? Mulle on ihan sama miten joku pukeutuu. Tosin eihän se ole nättiä, jos tyyppi on ängennyt itsensä liian pieniin vaatteisiin ja makkarat tursuaa, mutta onko sillä väliä? Ei sen pitäisi pahemmin meidän mudien ihmisten elämää liikauttaa?

Sillä rajauksella, että puolialastomuus kuuluu rannalle tai uimahalliin tai korkeintaan omalle pihalle/mökille, ja vaatteiden pitää olla puhtaita, ellei kyse ole työvaatteista. Muuten ihan sama, mitä muut päällään pitävät.

Vierailija
27/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töiden jälkeen, niin vaihtovaatteet mukaan kassiin.

olen ehkä vähän vanhanaikainen, mutta musta ei esim. työpaikalle tulla missä vaan vaatteissa (toimistotyö, ei asiakaspalvelua). Jos on menossa työpäivän jälkeen biitsille, niin mä en silti pysty tulemaan töihin siinä tuubitopissa ja rantahameessa. Ja shortsit ei oo musta työvaatteet.

Vierailija
28/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rasitu minkäänlaisesta pukeutumisesta, kukin menköön tavallaan. Mutta haista ei saa. Hirveän pahan hajuisia ihmisiä nyt on liikkeellä, kai tämä lämmin ilma irroittaa hien lisäksi jotain talven kuonaa joidenkin ihosta...

Vierailija
29/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ace Logan"

Minähän pidän prkle pitkähihaista paitaa oli lämpöä 15 tai 25astetta! Ja ei, mun työ ei sitä vaadi vaan iho vaatii! Mikä ihmeen urpousko on että kaikki haluavat ruskettua tai että kaikkien pitäisi paljastaa joka ikinen sentti ihostaan kun on lämmintä?!!

Se että ymmärtää oman parhaansa, ja minulle se on suojautuminen auringolta, ei ole moka! Se että arvostelee toisia on!

Vierailija
30/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden ihmisten pukeutuminen? Mulle on ihan sama miten joku pukeutuu. Tosin eihän se ole nättiä, jos tyyppi on ängennyt itsensä liian pieniin vaatteisiin ja makkarat tursuaa, mutta onko sillä väliä? Ei sen pitäisi pahemmin meidän mudien ihmisten elämää liikauttaa?

Sillä rajauksella, että puolialastomuus kuuluu rannalle tai uimahalliin tai korkeintaan omalle pihalle/mökille, ja vaatteiden pitää olla puhtaita, ellei kyse ole työvaatteista. Muuten ihan sama, mitä muut päällään pitävät.

Vierailija
31/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hierrä, ei tule rakkoja ja on mielestäni vilpoisempikin, kun hiki imeytyy sukkaan eikä jää jalan ja nahkaremmin väliin lillumaan. Kenkäkin pysyy parempana.

Mustat nilkattomat sukat mustien sandaalien kanssa. Tyylitöntä ehkä, mutta mukavaa :-)

Vierailija
32/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

caprien kanssa sukkahousut! Välillä näkee jopa ihan sellaisia urheilu/ulkoilu caprihousuja ja paksut mustat sukkahousut alla!!

Jos on niin kylä, että niissä capreissa ei tarkene ilman sukkia, niin musta niitä ei voi silloin käyttää. Ja tuon komeuden kruunaa aina tietysti ne urheilusandaalit.

Vierailija
33/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leggarit tunikan tai ison t-paidan kanssa taas ihan jees.

Vierailija
34/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rintsikoiden nartsat, oli silikoniset tai ei.

Vierailija
35/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on muuten kuin normiavokkaat, mutta vaan kärjessä sellanen pieni reikä, eli ehkä paria varpaanpäätä näkyy. Ostin juuri sellaiset mutta kyllä ne hiertää ilman sukkahousuja eikä siitä kärjestä nyt niin paljon huomaa niitä sukkahousuja. Onko mun pakko palauttaa ne kun en pysty ilman pitämään??

Muakin ihmetyttää se että on pakko saada laittaa tosi avonainen toppi ja sitten on ne rintsikat näkösällä. Samoin juhlamekot joissa avoin se yläosa ja sitten rintsikat näkyy selästä ja koko ajan yritetään kiskoa sitä mekkoa ylemmäs. Jos ei pysty pitämään muunlaisia rintsikoita niin sitten pitää ostaa mekko erilaisella yläosalla.

Näin kesällä voi hyvin laittaa vaikka bikinien yläosan halterneck-kauluksen kanssa ja ne bikinit siis myös niskalenkillä tietenkin!

Vierailija
36/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on muuten kuin normiavokkaat, mutta vaan kärjessä sellanen pieni reikä, eli ehkä paria varpaanpäätä näkyy. Ostin juuri sellaiset mutta kyllä ne hiertää ilman sukkahousuja eikä siitä kärjestä nyt niin paljon huomaa niitä sukkahousuja.

--> itsellä vastaavat nilkkurit. Ostin Espritin nettikaupasta sukat, joissa sukka on avoin varpaiden kohdalta. Näin tulee sukan edut, mutta nämä eivät näy sieltä kärjestä. Mutta en osaa sanoa, onko näitä myös avokkaisiin...Kannattaisi ehkä hakea kuitenkin...