Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesän karmeimmat pukeutumismokat!!! :D

Vierailija
29.06.2011 |

Häiritsevätkö sinua ihmiset, jotka pitävät sandaaleja sukkien kanssa? Entä legginsit ilman hametta tai mekkoa? IS-keskustelu kesän karmeimmista tyylimokista on käynyt kuumana. Listasimme lukijoiden kommenteista parhaimmat.

Kesän karmeimmat tyylimokat on kerännyt jo 735 kommenttia. Tässä niistä parhaimpia:

Tennissukat tai pyöräilyshortsit

"Suurin moka on pitää älyttömällä helteellä pitkähihaista paitaa ja pitkälahkeisia housuja poislukien ne joiden työ sitä vaatii."

Ace Logan

"Aivan varmasti häiritsee takamusvako, ns. tennissukat ja hassut t-paidat, sellaiset kulahtaneet, virttyneen väriset tai sitten pöhkö painatus."

Marja Puuro

Naisilla taas parikymmentä kiloa ylipainoa, napapaita ja kireät legginssit tai pyöräilyshortsit ovat kappale kamalinta Suomea ja kesää."

Winnetou

Vyölaukkuja ja Crocksit

"Crocksit ihan kenellä tahansa, minkälaisen vaatteen kanssa tahansa on järkytys josta ei hevin toivu. Crocksit aiheuttavat kanssaihmisille pahoinvointia ja pysyviä traumoja."

maarit

"Tallinnan toreilla myydän paitoja "kiitos 1939-1944" ja tyyliin "Rokka" ja "Tikkakosken mannekiini". Sellaiset paidat häiritsevät minua aivan oikesti."

Ressu

"Täällä maaseudulla näkee kesäisin usein vanhoja ukkoja joilla on verkkarit ja pukukengät - hieman huvittava yhdistelmä. Keski-iän ylittäneet naiset ja toppi ilman jakkua on aika kamalan näköistä, kun ei pysy ylhäällä niin ei."

Jerppa

"Vyölaukku on kaameinta kesäasujen kanssa, oli sitten kyse miehistä tai naisista."

Toimistosihteeri

Pukeutumattomuus

"Paha moka minusta on myös mies jollain terassilla tai kaupungilla joko kokonaan ilman paitaa tai sellaisessa täysin hihattomassa ja kaikki karvat paljastavassa paidassa.

"jokainen rannan ulkopuolella yläkroppa paljaana, on juntti, varsinkin jos on paljon esim tatuointeja, läskiä, habaa tai selkäkarvoja. Mustiin farkkuihin ja t-paittaan pukeutuminen á la Timo Rautiainen on myös koomista, varsinkin jos se musta on esim Iron Maidenin kiertuepaita. Asiaa voi pahentaa ponnarilla ja bono-laseilla."

Jackass

"Karmeimman pukeutu(matto)mismokan näin viime lauantaina satamassa olleessa lastenkonsertissa. Lapset katselivat lavalla soittavia hirviöliskoja kun samaan aikaan vajaan sadan metrin päässä joku mies teki benji-hypyn pukeutuneena pelkkiin turvavaljaisin."

Hassu Jänis

Osallistu keskusteluun IS-keskusteluissa.

IS

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/is-lukijat-kesan-karmein-pukeut…

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole oikeita murheita elämässä

Oivoi, ollapa moiseen energiaa ja tarmoa, kun on tämä elämä elettävänä.

Vierailija
2/36 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös naisilla häiritsee jos on kärjestä auki olevat kengät ja sukat/sukkahousut.

Vielä enemmän häiritsee se, että pidetään pikku pikku toppia ja sitten jotkut kulahtaneet kauheat rintsikat siellä alla. Just eilen kaupassa katoin yhtä, jolla oli tuubitoppi ja sen alla kamalat rintsikat, jotka näkyi selästä ja edestä. Siis ei näkynyt vain olkainet vaan selästä ihan koko rintsikat, siis se selän poikki menevä osa, jossa hakaset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintsikat jotka eivät sovi yläosan malliin :) Esim. tavisrintsikat halterneck-topin kanssa. Näyttää minusta tosi pöljältä kun pilaa sen erilaisen yläosan "pointin", mutta ei nyt varsinaisesti häiritse, ärsytä tms.

Vierailija
4/36 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös naisilla häiritsee jos on kärjestä auki olevat kengät ja sukat/sukkahousut. .

Sitten jos vielä ne nilkka- tai polvisukkien yläresorit näkyy shortsien tai hameen alta!

No, eniten ärsyttää kuitenkin liika paljastelu paikoilla joissa olisi hyvä käyttäytyä ja pukeutua suht asiallisesti, etenkin jos kaikenlaista makkaraa on kertynyt (joo, olen itsekin ylipainoinen).

Vierailija
5/36 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei sovi yläosan malliin. Rintsikat on usein vielä jotain rispaantuneita, mallia mummo....

Ja se myös häiritsee, että ei osata pukeutua oman vartalon "sallimiin" vaatteisiin. Lihavilla on just tosi avoimia paitoja ja hameita tms.

Jalkojen ja varpaankynsien kuntoonkin voi panostaa, jos liikkuu sandaaleissa.

Vierailija
6/36 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutetaan ulkomaille (mies on jo lähtenyt sinne) ja iso osa vaatteista on jo pakattu, päivät menee siinä kun pakkaan ja laitan paikkoja kuntoon = en viitsi panostaa pukeutumiseen ;) Kaupassa kipaisen samoissa vaatteissa, yleensö joku löysempi t-paita ja shortsit/farkut. No, uudessa kotimaassa sitten paluu vanhaan tyyliin (olen yleensä aika tarkka pukeutumisen suhteen) :)

Vierailija
7/36 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoiset puoliksi läpinäkyvät housut, joiden alta hohtaa valkoiset alkkarit.

Ihonväriset alkkarit alle, niin ei näy kaikille!

Vierailija
8/36 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee sukat ja sandaalit :) Myös naisilla häiritsee jos on kärjestä auki olevat kengät ja sukat/sukkahousut.

...rintsikat, jotka näkyi selästä ja edestä. Siis ei näkynyt vain olkainet vaan selästä ihan koko rintsikat, siis se selän poikki menevä osa, jossa hakaset.

Lisäksi en vaan pääse sinuiksi tämän "sukkahousuleggingsit housuina" -muodin kanssa. Eilen kävelin tyttösen/naisen takana, jolla oli mustat pitkät ohuet leggingsit ja alta paistaa aivan selävsti millaiset alushousut hänellä oli. (Paita sellainen väljä vyötäröpituinen)

Jos pitää avonaisia sandaaleja, voisi ne kantapäät hoitaa kuntoon ja varpaiden kynnet samoin. Ja vaikka lakkaa sipaista niihinkin. Uskomattoman monella muutoin huolitellulla naisella jalat on karmean näköiset.

Vierailija
9/36 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väri silmää ja toisilla ei. JOs sitä silmää on, niin kiinnittää väkisinkin huomiota tiettyihin asioihin. Vähän sama, kun kirjoitusvirheet häiritsee hirveästi toisia ja toisia ei. Olemme erilaisia!

Musta tyylimoka on pulskissa jaloissa valkoiset legginsit (vaikka olisi hame). Yleensä ne valkoiset legginsit on läpinäkyvät ja ne vaan korostaa sitä jalkojen paksuutta.

Vierailija
10/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekokuitukiiltäviä hihattomia toppeja kesäkuumalla. Ovat selvästi joitakin juhlatoppeja, mutta väärässä paikassa.

Muutenkin allien kanssa ei näytä hihattomat hyvältä. Itse kuulun näihin ja käytänkin aina lyhythihaisia T-paitoja.

Vierailija
11/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli sellainen pappatyylinen lyhythihainen kauluspaita, jonka alla killitti aivan valtava vatsa. Housuina sellaiset löperöt capri-pituiset collegehousut, joissa lahkeensuussa nyörit. Sitten Sukat, jotka ylettyivät just ja just siihen lahkeensuille. Ja jalassa tietty crocsit.

Mua häiritsee kanssa näkyvät alusvaatteet. Miks ihmiset ei laita olkaimettomia rintsikoita tuubitoppien kanssa? Läskit ei mua sinällään häiritse, mutta se kyllä kiinnittää huomiota, jos joku on pukenut itselleen aivan väärän kokoiset vaatteet. Ja siihen ei tarvita edes paljon ylipainoa, mutta jos vaatteet kiristää niin kyllä sen näkee.

No mulla itellänihän ei tietty ole kroppaa pukeutua näin, mutta jotenkin musta on rivoa myös sellaiset minishortsit, joissa pakara jo näkyy siitä lahkeen suusta. Vaikka olisi kaunis nainen (tai on niitä miehikäkin kyllä nähty...) niin se on musta liian paljastavaa kaupungilla.

Vierailija
12/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian niukka ja tiukka pukeutuminen. Siis miehet ilman paitaa kaupungilla, naiset makkarankuoritopeissa. Jos pyrkivät seksikkyyteen, ovat kyllä ihan hakoteillä :)

Vierailija
13/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärjestä avonaisiin kenkiin voi ostaa varvassukkia ja sit leikata kärjestä palaset pois??

Vierailija
14/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös naisilla häiritsee jos on kärjestä auki olevat kengät ja sukat/sukkahousut.

Se on maailmalla yks kuumimmista muoti-ilmiöistä. Sukat avonaisissa naisten kengssä. Alkoi jo viime kesänä. Tsekkaapa muutama muotilehti tai -blogi, niin huomaat.

Vierailija
15/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoiset puoliksi läpinäkyvät housut, joiden alta hohtaa valkoiset alkkarit.

Ihonväriset alkkarit alle, niin ei näy kaikille!

valkoisissa puuvillahousuissa on sisällä valkoinen pikkarihousuosa niin ettei näy vaikka alla olisi mustat pikkarit oikeasti. Kaikki näyttää valkoiselta vain.

Vierailija
16/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leggareiden kanssa ei vaan pidetä lyhyitä paitoja vaan pitkiä!

Vierailija
17/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kovin helposti muiden ihmisten pukeutumiset häiritse, mutta yksi tuli mieleen.

Joskus olen nähnyt varsin mahakkaan naisen (ei raskausmaha, vaan sellainen valtava alavatsaröllykkä), joka oli pukeutunut vartalonmyötäiseen erittäin joustavaan trikoomekkoon.

Se maharöllykkä näytti varsin hirveältä ö.Ö

Vähän napakampaa kangasta oleva mekko olisi näyttänyt paljon paremmalta.

Ei oma mahanikaan timmissä kunnossa ole, mutta en käytä sellaisia vaatteita jotka korostaisivat vatsamakkaroita.

Vierailija
18/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, mutta mua ei kyllä häiritse nuo "tyylimokat", joita tässäkin on lueteltu. Jos en olis täältä av:lta lukenut, niin en olis tiennyt, että legginsit ja crocsit on rumia:)

Oikeastaan ainut mikä mulla pistää silmään on se, kun pukeudutaan joka paikkaan niin kuin oltaisiin menossa urheilemaan. Siis aina vaan joihinkin lenkkareihin ja verkkareihin/tuulipukuun. Etenkin vanhemmat ihmiset sortuu tähän. Kai se on joku mukavuustekijä.

Ite pukeudun aina suht epämukaviin, mutta hyvännäköisiin vaatteisiin ;)

Vierailija
19/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden ihmisten pukeutuminen? Mulle on ihan sama miten joku pukeutuu. Tosin eihän se ole nättiä, jos tyyppi on ängennyt itsensä liian pieniin vaatteisiin ja makkarat tursuaa, mutta onko sillä väliä? Ei sen pitäisi pahemmin meidän mudien ihmisten elämää liikauttaa?

Itse pukeudun vaatteisiin joista pidän ja jotka ovat mukavia päällä. Rintsikoiden olkaimetkin saattavat näkyä, mutta mitä sitten. En vain ole kokenut mieleiseksi olkaimettomia liivejä ja pelkään, että ne tippuu. Tosin juhlamekkojen kanssa en olkaimia pidä, jos mekko on yläosaltaan avoin.

Vierailija
20/36 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ehkä vähän vanhanaikainen, mutta musta ei esim. työpaikalle tulla missä vaan vaatteissa (toimistotyö, ei asiakaspalvelua). Jos on menossa työpäivän jälkeen biitsille, niin mä en silti pysty tulemaan töihin siinä tuubitopissa ja rantahameessa. Ja shortsit ei oo musta työvaatteet.