Olipa "hauska" ilta eilen, ov
Laittelin miehen puhtaat farkut vaatekaappiinsa ja ihmettelin miten se oli niin tyhjänä, kysyinkin hältä kun en nähnyt kalsarin kalsaria siellä, että mihin on ne laittanut.
Sai hirveät raivarit.
(oli etsinyt avaimiaan ja siirtänyt ne kalsarinsa muualle siksi)
Mentiin siitä sitten kauppaan ja automatkalla tää huusi mulle pää punaisena kurkku suorana kuinka tyhmä olen, kuinka vastenmielinen ja sairas olen.
Arvatkaa tuliko illalla uni?
Kommentit (10)
tai sitten sun pitäis viedä miehesi päätohtorille ja nopeesti! Tai onhan vielä jssap-vaihtoehto.
Mihin sävyyn ja miksi kysyit niitten kalsareitten perään?
Olisiko mies vain ollut nolona siksi että oli unohtanut palauttaa kalsarit kaappiin kun avaimet löytyivät ...
Tuntuu kuin jättäisit jotakin kertomatta. Juutuitko ehkä jäkättämään moisesta pikkuasiasta?
Ja missä ne kalsarit sitten olivat, entä avaimet? :)
Mulla on luottamus mennyt mieheen. Tekee melkeimpä aina nykyään pitkää päivää, alkanut urheilemaan todella paljon, koko ajan jotain omia menoja, jäi kiinni kirjoittelusta jonkun naisen kanssa skypessä ja sähköpostitse (on kuulemma lopettanut..?)
Miehellä oli oikeasti eräät avaimet hukassa, ja oli etsinyt niitä. En kertakaikkiaan jäkättänyt mitään asiasta, kysyin vain kerran ja ihan ystävällisesti missä sen kaikki kalsarit on? Tuon jälkeen kyllä kysyin miksi se sai tosta tollaset raivarit, ja taisin sillä provosoida vaan lisää.
Tää on ihan mahotonta..
nyt mä en ymmärrä.. Mihin ne kaikki kalsarit oli joutunu? ja miks mies alkoi niistä raivoomaan?
nyt mä en ymmärrä.. Mihin ne kaikki kalsarit oli joutunu? ja miks mies alkoi niistä raivoomaan?
Hyvä kysymys, siis tuo raivoaminen. Mies oli kalsarinsa laittanut jonnekin etsinnän ajaksi ja jättänyt ne siihen, en huomannut asiaa, huomasin vain tyhjän hyllyn.
on, kunhan ite tietää missä ne on...
ja ihan rauhallisesti, että missä teidän avioliitossa nyt mennään ja haikaaleeko muualle tai jonkun muun luo? Ei kai se muu auta kuin tarttua härkää sarvista. Loppuu ainakin epätietoisuus. Niin tekisin itse ja olen tehnytkin, jos jokin tuntuu vaivaavan miehen mieltä (asia kuin asia).
Jos aidosti on rauhallinen ja avoin kaikille vastauksille, ei tuomitse, käsittelee ne omat tunteensa muuten ja muuta kautta (ilmeisesti mies on jostain kireänä ja turha tukea odottaa siltä suunnalta), usein miehen on helpompaa se totuus kertoakin.
Merkit viittaavat siihen, että haluaa testata vientiä. Minkäs teet. Toista ei voi pakottaa omaan tahtoonsa. Mutta totuuden ansaitset kuulla. Sitten toimit sen mukaan. Ei se huudoista tai riehumisesta tai nalkuttamisesta miksikään paremmaksi muutu, paheneeä yleensä vain.
epäilisin pettämistä. Huono omatunto ja syyllisyys saa aikaa hyökkäysreaktion. :(
Huono omatunto ja syyllisyys saa aikaa hyökkäysreaktion. :(
Mutta kysy, haluaako jatkossa hoitaa pyykkinsä/vaatehuoltonsa itse.
ja lähde.