Fiksuin poliittinen lausunto vähään aikaan tulee yllättäen Klamydian laulajalta...
Tässäpä harvinaisen fiksua tekstiä:
"”Suomalainen tarina -single on kaikista meistä tässä pienessä, hienossa maassa asuvista ihmisistä. Meidän olisi aika alkaa taas arvostaa itseämme suomalaisina, eikä minään ihmeen pienenä palana Eurooppaa. Ei suomalaisten tarvitse miksikään muuttua, tai juosta kaikkien ihmeen hapatusten ja trendien perässä. Tämän kansan perusluonne on itsessään niin hieno asia, että siihen ei pidä kenenkään kajota.”"
"”Mä olen suomalainen, en perussuomalainen. Mutta mun mielestä kun Suomessa kerran asutaan, niin suomalaiset pitää laittaa aina etusijalle. Niin muutkin tekevät! Toimittajat sanovat siihen, että ‘ai perussuomalainen’. Ei, vaan suomalainen, saatana! Mun mielestä joka helvetin poliitikon pitäisi valvoa oman maan etuja. Ei näin pienen maan pidä yrittää parantaa koko maapalloa.”
Jokinen kertoo olleensa aina hyvin isänmaallinen ihminen.
”Mä ymmärrän, että tässä maassa jos sanot olevasi isänmaallinen, niin olet heti natsi, fasisti tai rasisti. Ei jumalauta, mä olen vain suomalainen ja tykkään asua Suomessa! Kavereistani varmaan puolet on suomenruotsalaisia, joten se siitä hurrivihastakin.”"
http://www.rumba.fi/klamydian-vesku-jokinen-jos-sanot-tassa-maassa-olev…