Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka urpo syö kevyt "juustoja"

Vierailija
28.06.2011 |

En tiedä ällömpää kun kevytjuustot. Ei maistu miltään ja rakenne kumimainen. Kyllä juustossa pitää olla rasvaa. Kunnon juustoa ei tarvi laittaa kun pikku pala, niin johan maistuu.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meikäläisellä ne kuuluu juhlahetkiin. Juusto ei ole mikään laihduttajan herkku. Poikkeuksena Valion 5% Aamupalajuusto.

Vierailija
2/19 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin otan juustonkin aina vähärasvaisena. Mua taas ällöttää esim. oltermanni täysrasvaisena, siis ällöttää se rasvaisuus. Enkä mä sitä kevytversiotakaan laita kun valmissiivupaketista 1/4 viipaleen leivälle ja se jo tuo mulle tarpeeksi makua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltermanni 17 %.

Lääkäri määräsi, kun on tuota kolesterolia.

Vierailija
4/19 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mun mielestä se Kadett 5% on oikeesti hyvää.Toisaalta mä en pysty maun vuoksi syömään esim.mustaleimaa,mitään emmentaleista,polaria tai vaikkapa koskenlaskijaa.Kaikki on liian vahvoja mulle.

Vierailija
5/19 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto ei ole mikään laihduttajan herkku. Poikkeuksena Valion 5% Aamupalajuusto.

Täh? Miten niin ei ole. Minä laihdutan, mutta kyllä jokapäiväiseen ruokavalioon minulla kuuluu juusto ja tällä hetkellä muistaakseni jääkaapista löytyy kermajuusto 32%.

Vierailija
6/19 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minun lukuni. Muksuna en syönyt lainkaan juustoa, teininä aloitin ja edelleenkin täysrasvainen juusto on minusta pahanmakuista.

Nykyään täysrasvaisista juustoista maistuu vain hyvä brie, parmesan ja pecorino.

Laihiksella leivän päälle on minusta parempi laittaa jotain muuta kuin juustoa, koska juustossa on hemmetisti kaloreita verrattuna kokolihaan, leikkeleisiin tai kananmunaan. Toisaalta olen kyllä syönyt hummustakin leivällä laihiksella ja siinä on yhtä lailla kalloreita kuin juustossa.

Vierailija
7/19 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellisesti elävät.

Vierailija
8/19 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli kevytjuustoja joissa ei ollut kumimaista rakennetta, kumi on nyt jostain syystä palannut. Ja ihmisistä osa etsii kevyempää versioita, kaikki alkaa olemaan kermaa ja voita.

Vierailija
9/19 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lihavat ihmiset.

Vierailija
10/19 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermajuustoa sen olla pitää.

Vierailija
11/19 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadett 5% on hyvää, kannattaa kokeilla. Ihan eri tasoa kuin joskus muinoin ennen ne kumimaiset kevytjuustot.

Vierailija
12/19 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen ihminen joka tykkää kevytjuustoista.

Vierailija
13/19 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polar 15%😍

Vierailija
14/19 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani koska pelkäävät kolesteroliarvojen nousua. Syövät 5% Polaria jota ei edes tunnista juustoksi vaan on jonkinlaista kuivaa mautonta massaa 🤢. En ymmärrä miten viitsivät maksaa siitä yli 7e.

Vierailija
15/19 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli kevytjuustoja joissa ei ollut kumimaista rakennetta, kumi on nyt jostain syystä palannut. Ja ihmisistä osa etsii kevyempää versioita, kaikki alkaa olemaan kermaa ja voita.

Eikä ollut. Kevytjuusto = kumijuusto.

Vierailija
16/19 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en välitä siitä Polarin 5% juustosta, mutta Kadett 5% on paljon paljon parempaa.

Vierailija
17/19 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde heitä arvostelemaan vaikka omat juustoni on kermajuustot,Aurajuustot, Mustaleimanen emental.Gouda ymm

Vierailija
18/19 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kuka kuka? Miten miten miten? Mikä mikä mikä?

Kenenkään aivot ei enää toimi ilman vauva.fi apua.

Vierailija
19/19 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. Rasvasta ja raskasta olla pitää. Ja homeessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi