Ex-mies tehnyt rikosilmoituksen kun tukistin lastamme vuosi sitten.
Tähän loppuu duuni lastenparissa jos saan rangaistuksen..
Enkä varmasti ole ainut joka on lastaan tukistanut.
No laki on laki mutta silti...
Kommentit (27)
tukistamalla ja mulle olis suuri järkytys huomata että mieheni olis edes kerran tehnyt niin. Onneks meillä ei kumpikaan ikinä tekisi sellaista...satuttaa nyt omaa lasta!
puhelimessa ottaa sen puheeksi, niin ole ihan pihalla. Hän voi oikeasti nauhoittaa puhelun tai tapaamisen. Meinaan eräs lähiomaiseni joutui vähän tuollaisen toiminnan uhriksi eräässä siviiliriidassa.
Jos mies ottaa asian puheeksi, niin sanot vaan, että "mistä sä puhut? mikä sua vaivaa?" Älä edes kasvotusten myönnä sitä enää miehelle.
Todistetusti pedofiilit kulkee vapaalla jalalla tai saa ihan minirangaistuksia.
Ovatko kaikki tullee ihan hulluiksi? Suhteellisuudentaju, anyone?
Kaikkea, mitä sanot voidaan käyttää sinua vastaan ja jos kerrot tukistaneesi (vaikka millä perusteella), tunnustat tehneesi rikoksen. Sinulla saa aina olla asianajaja mukana jos joudut kuulusteltavaksi. Ota siis yhteys kunnan oikeusaputoimistoon. Se on ilmaista. Koska sinua kuullaan, niin sinulla on oikeus kuulla epäilläänkö/syytetäänkö sinua jostain ja mistä. Sinulla on oikeus olla kommentoimatta ja kiistää kaikki esitetyt epäilyt miehelle kertomisesta lähtien.
Jos asialla ei ollut todistajia, niin vaikea tuollaista on enää todentaa.
Korkeintaan lievä pahoinpitely. Sakkoja voit saada .ei tuöe mihinkään merkintää joten älä huoli vaikka exä tämmösiä keksisi.
niin typerältä ja turhalta, että ansaitsenkin rangaistuksen. En ymmärrä, miksi minun pitäisi vahingoittaa rakastamaani pientä ihmistä, ja syyllisyydentuskat ovat olleet hirveät.
En tiedä...mitä vaihtoehtoja minulla on? Annan lapset pois? Minne?
En todellakaan pidä tukistamista, läpsäisyä, kovaa kiinniottamista etc. normaalina tai suositeltavana kasvatusmuotona.
eikä varsinkaan sellaisille jotka yrittävät puolustella tekoaan vaikka pitäisi katua ja myöntää tehneensä väärin. Se vaan on rikos ja toivottavasti ap opit siitä jotain etkä tee sitä toiste.