Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ajatuksia teille tästä herää? (miehen käytöksestä)

Vierailija
17.07.2011 |

Olen tienyt tuon miehen jo aiemmin, on mun veljen kavereita. En ole kuitenkaan kiinnittänyt häneen sen kummempaa mielenkiintoa aiemmin koskaan.

Tuossa kesän alussa kuitenkin törmättiin, ja jokin miehen käytöksessä vihjasi flirtin puolelle. Pari viikkoa sitten tavattiin taas eräässa lounasravintolassa. Mies pyysi mua mukaansa ulos tupakalle, ja sille tielle jäin. Viitisen tuntia istuttiin terassilla ja juteltiin, mä join muutaman siiderinkin. Jossain kohtaa iltaa mies kosketti mua jaloillaan. Ei yhden kerran, vaan monta kertaa. Olin todella hämmentynyt. Mies alkoi puhumaan mökille menosta, pyysi mua mukaansa. Naureskelin ehdotukselle, mies sanoi että tarjoaa mulle kyllä siellä juomat, voi tuoda mut kotiinkin. Lopulta kieltäydyin, johon mies totesi ettei sitten itsekään lähde jos mä en tuu mukaan. Iltamyöhällä erottiin ja thats it.

Ja seuraavana päivänä törmättiin samassa paikassa, samoin kuin sitä seuraavana. Istuttiin samassa pöydässä ja juotiin kahvia, juteltiin. Kerroin että oon lähdössä lomareissulle mutta palaan ennen perjantaita kotiin. Mies katseli mua jotenkin erityisellä tavalla, hymyili ja tuijotteli.

Nyt ei olla nähty viikkoon. Ja tänään kuulin kaverilta, että tuo mies oli kysellyt mun numeroa siltä tänään. Että oonko vielä reissussa ja jos oon, niin saako mun nron. Että on itsekin reissun päällä ja aatteli että jos ollaan samoilla suunnilla niin nähtäis ja kahviteltais.

Siis oikeesti?

Tiedän, että mies on varattu. Mutta muille kertomiensa asioiden mukaan suhde voi huonosti ja on eron partaalla. Näytti mullekin kerran viestin tuolta tyttökaveriltaan, joka todisti sanansa että huonosti menee.

Mä oon sillä tavalla tunnevammainen, että en näe miesten kiinnostusta enkä flirttiä. Siksi mä haluaisinkin tietää mitä tässä teidän mielestä on menossa?

Ja mun kaveri ei antanut tuolle miehelle mun numeroa. Vastasi vain, että jos mun nron haluaa niin kysyköön sitä suoraan multa. Mutta oikeestiko vois aatella, että vaan kaverimielessä ois tahtonut mut treffata tien päällä ja juoda kahvit? Vai voiko mun intuitio olla oikeessa, ja tuo mies olla kiinnostunut musta?

Älkääkä pliis teilatko mua tän takia. Mä ihan oikeasti en vaan tiedä enkä tajua. :/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat jonkun varatun miehen panoksi niin kuulostaa siltä että miestä kiinnostaa seksi kanssasi. Jos haluat jotain muutakin, niin älä tapaa miestä ennen kuin se on eronnut huonosta suhteestaan.

Vierailija
2/3 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sain juuri äskettäin tietää sivuraiteiden kautta, että mies on tänä vkl eronnut tyttökaveristaan. Ja sen eron jälkeen on pyydellyt mun numeroa.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen, että mies on aatellut sua tänän aikana ja aikamoiselta tekosyyltä kuulostaa tuo kahvittelu reissujen aikana. Oikeasti. Suomi on kuitenkin suht iso maa, mikä sattuma ois että ootte samassa paikassa samaan aikaan jollei sitten määränpää ole sama?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi