Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut tissitulehdusta ja palannut takaisin sairaalaan

Vierailija
28.06.2011 |

tulehduksen ja kovan kuumeen vuoksi vaikka vauva ollut terve? Ja saanut tavata vauvaa jota tuotu kotoa äidin luo sairaalaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kävi minulle.sain 3 rintatulehdusta peräkkäin ja kovan kuumeen.menin tosi huonoon kuntoon ja joudun sairaalaan takaisin.lopulta toisesta rinnasta leikattiin mätäpaise.

vauva oli terve.vauva oli kyllä kokoajan kanssani osastolla.olimme viikon ja pääsimme kotiin.siihen loppui imetys.

Vierailija
2/3 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina äitejä syytetään kaikesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olin esikoisen kanssa kotona 3viikkoa, tuli rintatulehdus, vauvapalstalla syyllistettiin kuinka kunnon äidille ei niin käy, omasta tahdosta on kiinni miten kaikki sujuu ja tissiä lypsämään ja vauvaa imettämään vain, tai olet huono äiti. Näin tein, makasin kuumehoureessa saunan lauteilla ja tärisin ja ajattelin että kaikkensa on yritettävä. Rintoja en saanut tyhjäksi eikä tahdonvoima auttanut. Päädyin takaisin synnärille tiutukseen, jossa hourin pari päivää. Heti kun jotain tajusin, vanha hapan hoitaja kävi vähää väliä muistuttamassa että äitihän sitten itse hoitaa vauvansa eikä hoidata muilla. Lääkäri oli toista mieltä ja sani että ensinhän täytyy idin olla tolkuissaan ja saada itse hoitoa. Samaa ihmettelen, miksi äitejä syyllistetään kaikesta???

Ap ole ihan rauhassa, kaikki ei suju kaikilta samalla tavalla, syntymään ja vauvanhoitoon voi liittyä kaikenlaisia mutkia. Rintatulehdus voi olla aivan hirveä, että lepää ja huolehdi itsestäsi, ei vauva saa traumoja vaikka alku vähän mutkainen oliskin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi