Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

abortti?

Vierailija
28.06.2011 |

Todella kauheeta odotan neljättä juuri saanut tietää ja nuorimmainen on vain 9kk ja kaksi muuta alle kouluikäistä. Kolme on ollut suunniteltuja ja nyt nuorimmainen on ollut erittäin koliikkinen ja on vieläkin saattaa huutaa tunninkin putkeen yöllä..

Olemme rakentaneet itse 2v taloa, perustanut oman yrityksen kaksi vuotta sitten. Juuri olemme päässeet muuttamaan.. mutta vielä on paljon hommaa.

Itse kun sain kaksi viikkoa sitten tietää olevani raskaana olin heti varma abortista , muutama päivä meni ja en ollutkaan enään varma.. tänään kävin lääkärissä viikkoja nyt6+4 syke näkyi. aborttiin lähete ajan saan viikon sisään, mutta vielä voi perua.

Olen erittäin väsynyt yövalvomisiin ja elämän hektisyyteen. pieniä paniikkikohtauksia on ilmennyt varsinkin silloin kun alkoi menemään kuopuksen kanssa niin että viikko oli vain huudettu eikä yhtään tuntia putkeen saánut unta.

Siis välistä tuntui ettei edes koliikki voisi olla näin paha..

jotenkin tuntuu väärältä mennä aborttiin kun aluksi saimme tuskan takaa yrittää lasta ja koimme kaksi keskenmenoa ja nyt olisin menossa aborttiin mitä helvettiä???

Auttakaa viisaammat , mitä teen. ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti, että miten voit olla paras mahdollinen äiti kaikille lapsillesi? Mihin asti pystyt venymään, pystytkö varmasti huomioimaan myös vanhemmat lapset? Päätös vaikuttaa kuitenkin heihin kaikkiin, ei vain sinuun.

Vierailija
2/4 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuopuskin "jo" 1,5 v, kun eilen sain tietää että olen raskaana, yllätys juttu, mies tiesi etten syö pillereitä koska en ole tullut luomusti raskaaksi ennenkään! Meillä siis kaksi lasta hoitojen kauttan. Mies kyllä sanonut "kaikille" että lapsilukumme on täynnä ja itsekin mietin että vieläkö sitä jaksaa vaikken ihan ikäloppu olekaan mutta kyllä minä tämän haluan pitää jos se vaan meille suodaan.

Sinulla hieman eri tilanne kun nuorimmainen on vielä niin pieni ja jos on huonosti nukuttuja öitä takana jne, sinuna minäkin ehkä kallistuisin aborttiin. Sinulla on jo monta ihanaa lasta. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat 1v8kk eli mulla oli 3 alle 2v lasta ja vanhinkin oli 4v. Raskasta on ollut,mutta ihana, suloinen ja helppo lapsi tämä viimeinen ollut. Vähän samanlaista taustaa kuin teillä. Eihän tässä mitään järkeä oikeasti ole,kun pieniä lapsia niin paljon, mutta en olisi voinut elää itseni kanssa jos olisin toiseen ratkaisuun päätynyt. VL porukkana meutä moni pitää,kun en korviksia käytä enkä meikkaamaankaan ehdi,mutta mitäpä se muille kuuluu.Ihania lapsia, mutta suoraansanottuna helvetin raskasta välillä ollut, mutta näillä mennään :)

Vierailija
4/4 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tekisit abortin? Esim tilanteissa, joissa vanhemmat lapset leikkisivät kivasti keskenään ja pitäisit nuorimmaiselle itse seuraa. Miettisitkö, että teillä voisi olla yksi lapsi enemmän, jos olisit valinnut toisin?

Toki koliikki saa äidin aika hulluksi (kokemusta on, sillä esikoisellani oli), mutta sen jälkeen voi arki tasoittua. Saisitteko vaikka ostettua sinulle apua, jotta saisit esim nukkua? Aika aikaa kutakin. Voimia oikein rutkasti!

...Kolmaskin lapseni antoi merkkejä alkavasta koliikista. Otin hänet sitten paitani alle ihoa vasten, himmensimme kodin valaistusta, emme kutsuneet vieraita ja vaiensimme kodin ääniä. Ei tullutkaan aivan koliikkia, vaikka lapsi oli silti levottmampi, kuin tavallinen toisena syntynyt lapsemme. Ehkä voit kokeneena äitinä vähän vaikuttaakin koliikin voimakkuuteen juuri silloin, kun oireet alkavat? Jo alkanutta koliikia lienee vaikeampi saada pois muuta kuin ajan kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi