Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälainen "kaveri" pussailee toisen aviomiestä baarissa

Vierailija
28.06.2011 |

ja hokee että "hei, ei se mitään, ei MUN mies ole mustasukkainen."

Käviköhän mielessä yhtään että tykkääköhän se kaveri aviomiehensä kiusallisista lääppimisyrityksistä? Ja joo, yrityksiksi jäivät.

Mies oli sangen traumatisoitunut että millaisia ystäviä mulla oikein on... Tästä asiasta on varmaan turha edes keskustella, sillä saan vaan kuulla "ne olivat kaveripusuja, mun oma mieshän oli samassa baarissa" -selityksen.

Ärsyttää.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kaverit ottavat aina ensisijaisesti huomioon minun tunteeni - ja tuntevat sen verran, ettei tuollainen olisi sopivaa. Riippuu siis kaverisuhteelle asetetuista raameista... Joissa voi olla eroja? Mutta minulle ei sopisi tuollainen.

Seuransa voi valita!

Vierailija
2/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ex-ystävä nykyisin. Jokaisen meidän porukkaan kuuluvan poikaystävää piti aina yrittää; istui syliin, halaili, pussaili, yritti sopia "viattomia tapaamisia" jne. En todellakaan ymmärrä miksi kukaan käyttäytyy tällä tavalla ystäviään ja ystävien poikaystäviä kohtaan.

En sitten jossain vaiheessa enää jaksanut kyseistä ihmistä enkä ole sen jälkeen ollut yhteydessä. Edelleen silti ärsyttää jos joku kertoo tämän ihmisen kuulumisia yms...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuransa voi valita!

Ja jos nyt vielä tapauksesta jatkan sen verran, että en ole mikään mustasukkainen ja tiukkapipoinen ihminen. Mua ei itseasiassa haittais jos joku HYVÄ ystävä halailisi ja poskipussailisi miestäni, mutta se, että pelkkä facebook-kaveri ja ystävän ystävä tunnistaa miehen mun facebook-kuvista ja sen varjolla tunkee seuraan baarissa ja alkaa lääppimään, ei ymmärrä miesten hienovaraisia vihjailuja että heillä on oma juttu tässä kesken ja että seurueeseen ei tarvitse tunkea.

-ap-

Vierailija
4/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vaimonsa istuu vieressä :) Eli täällä yksi sellainen joka tykkää pussailla!

Vierailija
5/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millainen mies antaa jonkun naikkosen pussailla itseään?"

kertoi kotona vain siitä että tämä nainen yritti pussata jopa suoraan suulle kaameassa kännissä.

-ap-

Vierailija
6/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutkahtava tyrkky, joka ei osaa olla lojaali? Olisi tuon jälkeen entinen "kaveri". En vastaisi enää edes puheluihinsa.

No, eiköhän se miehesi toivu traumoistaan kun hoivaat kunnolla. :)

Vierailija
7/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan yhdellä sanalla: LUTKA.

Vierailija
8/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuule ihmeessä pidä!

Vierailija
9/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuule ihmeessä pidä!

Ihan on pelkkä ystävän ystävä. Pyysi mut kaveriksi naamakirjassa. Tosin tämä on näitä facebookissa kaikkia statuksiani ja kuviani jatkuvasti likettäviä ja kommentoivia tapauksia. Kun kuulin tapauksesta meinasin ensin olla pikkumainen ja poistaa koko tyypin kavereistani, mutta en viitsi antaa hänelle sitä iloa että välittäisin niinkään paljoa.

Sielläpä sitten kyylää mun miehen kuvia jos niin paljon kiinnostaa.

Saahan sitä katsoa, mutta ei koskea. Seuraavasta lääppimis-yrityksesta tulee sit kunnon huudot. Sopii koittaa.

Vierailija
10/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
11/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole mikään mustasukkainen tai tiukkapipoinen ihminen."

Melko normaali reaktio on, jos tuollainen raivostuttaa puolisoa! Hassua jos mikään ei saisi tuntua missään ja mustis nyt ei ainakaan saisi olla. Jaa ei vai? No mä kyllä osoittaisin tollaselle lutkalle kuka tuossa mitäkin on ja kenelle ja kuka tulee pysymään jatkossa kaukana. Jos juttusilleni yrittäisi niin kylläpä muuten kuulisi "kunniansa". Ja Facebook-kavereistani se poistuisi tietenkin, koska miksipä jakaisin asioitani kenellekään epäluotettavalle nartulle?

Vierailija
12/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keep your friends close and enemies closer.

Pidän huolta ettei tuo epäluotettava ämmä nää enää mitään kovin merkittävää, mutta samalla tarkkailen häntä.

-ap-

Vierailija
13/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten yksi tyyppi aina kännissä tunkee varattujen miesten syliin ja koittaa lääppiä tms. Miehet usein vaivautuneita, tämä tyyppi on nimittäin vielä ruma(laiha ja kananpersetukka ja lauta) Kun tämä tyyppi on tunkenut varattujen miesten syliin, selittää hän minulle, miten nämä ovat ihan vietävissä :D(mitä eivät ole, tai ainakin mitä olen ilmeitä seurannut ja tosiaan tämä tyyppi tunkee itsensä väkisin syliin)

Vierailija
14/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen loppuisi ystävyys ainakin mun suunnasta...

Vierailija
15/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten yksi tyyppi aina kännissä tunkee varattujen miesten syliin ja koittaa lääppiä tms. Miehet usein vaivautuneita, tämä tyyppi on nimittäin vielä ruma(laiha ja kananpersetukka ja lauta) Kun tämä tyyppi on tunkenut varattujen miesten syliin, selittää hän minulle, miten nämä ovat ihan vietävissä :D(mitä eivät ole, tai ainakin mitä olen ilmeitä seurannut ja tosiaan tämä tyyppi tunkee itsensä väkisin syliin)

Vierailija
16/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kananpersetukan sijaan tällä on sellainen ohut rotanhäntä jollain klipsillä takaraivoon niitattuna "nutturaksi". Ja joo, on hyvin vakuuttunut omasta viehätysvoimastaan ja naiseudestaan.

-ap-

Vierailija
17/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin antaa oudon vaikutelman jos sinkkunainen pyrkii pöksyihin saati toisinpäin.

MUTTA! Tosiystävät voipi suudella toisiaan.Siis kumpikin tietää ettei ole mitään sen enempää tai näin olen ainakin?? ymmärtänyt?

Vierailija
18/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen loppuisi ystävyys ainakin mun suunnasta...

minäkään en ole kovin mustasukkasta sorttia,mutta tuossa ylittyis raja.

Vierailija
19/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kananpersetukan sijaan tällä on sellainen ohut rotanhäntä jollain klipsillä takaraivoon niitattuna "nutturaksi". Ja joo, on hyvin vakuuttunut omasta viehätysvoimastaan ja naiseudestaan.

-ap-

Ja ajatelkaas jos joku mies käyttäytyisi noin! Se olisi ahdistelua, mitä se siis onkin kun toinen osapuoli kerran estelee, mutta tuollainen nainenhan ei sitä omaa toimintaansa käsitä. Huh yök.

Vierailija
20/28 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa Venäjällä miehet pusii toisiaan suulle.Ette osaa kulttuuria yhtään.Eskimot laittaa nenät yhteen,maleasiassa sormenpäät yhteen.Se on myös tapa tervehtiä toi pusuttelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi