Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hirveät kuukautiset - onkohan jotain vialla?

Vierailija
27.06.2011 |

olen päälle nelikymppinen nainen. Kuukautiseni ovat tosi runsaat ja tuntuu että iän myötä vaan pahenee.

Tänään kävi kylässä paha juttu. Nousin seisomaan ja yhtäkkiä holahti housuihin oikein voimalla. En päässyt heti vessaan, mutta kun pääsin, oli kaikki veressä, alushousut ja kesähousutkin. Minulla oli vain pikkuhousunsuoja, koska nyt on jo kiertopäivä viisi ja menkkojen piti olla loppumassa. Mitä ihmettä tuo voi olla?

Tiedän, että minulla on kohdussa myoomia. Voiko ne aiheuttaa tuollaista? Viime syksynä gyne sanoi, ettei niille tartte mitään tehdä. Nyt varasin hänelle uuden ajan.

Onko kellään muulla samanlaista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/8 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kovasti linkistä. Varasin jo ajan gynelle.

Haluaisin kuulla vielä muiden kokemuksia, onko kenelläkään samanlaista?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen 42vuotias, mummikin jo. Tungen housuihin vauvan vaipan ja lisäksi tamponin,jotta uskallan töissä olla. Siellä vessaan ehtii 2-3tunnin välein ja silloinkaan ei ole aikaa tuhrailla siteiden kanssa. Kivut ovat kovat sekä pms aivan järkyttävä mm itken kaikki mahdolliset huolet jopa keksityt!!

Vierailija
4/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu tuohon 40+ ikään. Esivaihdevuosioire on että menkat muuttuu runsaimmiksi. Minullakin oli ennen niukat menkat ja nyt tulee kuin hanasta. Just tuollaisia tulvahduksia.

Vierailija
5/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myoma aiheuttaa runsaita kuukautisia. Sain siihen lääkkeen ja nyt voin rennosti käydä töissä. Jännitin turhaan gynelle menoa kaksi vuotta. Pahinta oli kun kerran kokoustuoliin tuli tahra. Kärsin vaivasta turhaan. Äkkiä gynelle ketkä kärsitte samasta vaivasta. Siihen on meinaan apua olemassa. Sosiaalinenkin elämä parani.

Vierailija
6/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää gynelle, jos on vaivoja. Ei niitä turhaan tarvi kärsiä, kun on olemmassa hoitoja. Jättivuodoista seuraa anemia. Itselle gyne sanoi joskus, että kuukautiset eivät muutu itsestään. Mulla olisi siis vuodot ja kivut lisääntyneet roimasti. Tutkimuksissa löydettiin polyyppi ja kun se hoidettiin kaavinnalla vaivat häävisi.

Vierailija
7/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaamenkat kirjoitti:

On. Olen 42vuotias, mummikin jo. Tungen housuihin vauvan vaipan ja lisäksi tamponin,jotta uskallan töissä olla. Siellä vessaan ehtii 2-3tunnin välein ja silloinkaan ei ole aikaa tuhrailla siteiden kanssa. Kivut ovat kovat sekä pms aivan järkyttävä mm itken kaikki mahdolliset huolet jopa keksityt!!

Mikai et mene lääkäriin?!

Vierailija
8/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu tuohon 40+ ikään. Esivaihdevuosioire on että menkat muuttuu runsaimmiksi. Minullakin oli ennen niukat menkat ja nyt tulee kuin hanasta. Just tuollaisia tulvahduksia.

Gynelle mars mars.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme