Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukuin tänään 3-vuotiastani...:( Olen huono äiti.

Vierailija
27.06.2011 |

Oma äitini oli paha suustaan.. haukkui ilman syytäkin ja pahasti. Olen päättänyt, etten koskaan ole samanlainen äiti. Tänään sitten kävi eri lailla :( . Lapsi osaa tehdä tarpeensa pottaan, ja tänään vielä ruuan jälkeen muistuttelin että nyt kakalle potalle. Lapsi sanoi, että "ei kun minä leikin". Sitten hän väänsi tahallaan housuihin pissat ja kakan (tekee sitä välillä). Kakkaa tippui shortsien lahkeista olohuoneen matolle, lattialle.. kakkaa meni lapsen jalkapohjaan ja sitä levisi lattioille. Imetin vauvaa makuuhuoneessa ja jätin hänet parisänkyyn keskelle. Huusin isommalle että mitä sinä menit tekemään, katso nyt mitä teit. Talutin lapsen suihkuun ja otin housut pois. Lähdin sitten katsomaan vauvaa (hän on juuri oppinut kääntymään) aikeissani viedä hänet leikkimatolle, jottei hän putoaisi. Olikin myöhäistä ja lapsi putosi just ennen kuin sain otettua kiinni :`( .

Esikoinen oli suihkutilassa jalat kakassa ja hyssyttelin hysteerisesti itkevää vauvaa. Menin itsekin paniikkiin ja sanoin esikoiselle että "katso nyt saatana mitä aiheutit".

Tiedän, olen hirveä äiti. En osannut toimia oikein. Ei ollut esikoisen vika että vauva putosi, mutta en osannut tehdä mitään muutakaan. Vauvalle ei käynyt onneksi mitään pahempaa, säikähti vaan itsekin. Pyysin esikoiselta anteeksi.

Univelkaa on, ja omaa aikaa ei ole ollut juurikaan kun mies aloitti yrityksen pyörittämisen keväällä ja on sen parissa töissä hyvin pitkiä päiviä. En arvannut että pinnani on näin tiukalla :`(.

Onko kenellekään muulle sattunut "ylilyöntejä" ja virheitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet väsynyt ja lapsi paskoo tahallaan housuun. tietenkään ei pitäisi kiroilla, mutta ihmisiähän tässä ollaan eikä robotteja. ei liene lapselle vaarallista oppia, että aikuisillakin on tunteet ja tällä kertaa äitiä harmitti kovasti.

Vierailija
2/3 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin sanallisesti pari kertaa, mutta anteeksi pyytämällä niistä ollaan selvitty. Tiedän sen kamalan tunteen mutta loppujen lopuksi ei kai se yksi tai pari kertaa nyt ketään "riko". Pääasia , että pyytää anteeksi. Toista se on sitten jos on jatkuvaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja siksipä olenkin vaatinut, että myös mies osallistuu todella runsaasti tähän hullunmyllyyn, ei vaihtoehtoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi