Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin kaikkeen pestoa voisi käyttää?

Vierailija
27.06.2011 |

Pakko tunnustaa, että söin juhannuksena elämäni ensimmäisen kerran pestoa, broileria oli pestolla täytetty ja ihastuin kyllä makuun suuresti. Olisiko täällä jollain hyviä reseptejä? Löytyyhän niitä tuolta googlaamallakin, mutta täältä saa aina hyviä vinkkejä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti syön vain palkkää pastaa peston kanssa. Tai sitten sitä voi laittaa voileivän päälle vaikkapa mozzarellan kanssa. Pestolasagneakin olen joskus tehnyt. Tässä esimerkkejä...

Vierailija
2/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun normaalipikaruoka on ruismakaronia peston kanssa. Parempaa siitä tulee kun paistaa sipulia ja valkosipulia ja heittää peston siihen lämpenemään ja lisää vähän tomaattia.

Toinen suosikki on iltapalaksi ruisleivän pala mihin ohuesti pestoa ja päälle raejuustoa (+ mustapippuria ja tomaattia).

Pirkan pestot maistuu mulle parhaiten, sekä punainen että vihreä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan sellaisenaan pastan kanssa.

Purkkipesto lohen tai kanan kuorrutteeksi uuniin.

Vierailija
4/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös pesto+aurajuusto+uunilohi toimii!

Vierailija
5/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tuo lounas vielä syömättä :) Alkaa vaan näitä hurahduksen kohteita olla jo, kun mozzarella, cheddar, aurajuusto, tsatsiki ovat jo "käy kaikkien kanssa" -listalla :)

Vierailija
6/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. patongista: väliin salaattia, paistettua broilerinfileetä, mozzarellaa ja pestoa tai aurinkokuivattuja tomaatteja (suosittelen maistamaan niitäkin jos et ole vielä kokeillut). Nam!

Vierailija
7/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytteiksi esim. kanaa/parmankinkkua , fetaa/mozzarellaa ja pestoa