Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihokarvojen poisto kasvoilta - miten teette?

Vierailija
26.06.2011 |

Mulle on alkanut kasvaa häiritseviä huulikarv. En oikein osaa käyttää vahaliuskoja (karvat eivät niillä lähde)- onko mitään muuta vaihtoehtoja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Partahöylä ei ole kuitenkaan täysin uusi kikka. Näemmä myös kameran kuumimpiin rakastajattariin lukeutuvat Marilyn Monroe ja Elizabeth Taylor ovat ajaneet partahöylällä nenänsä alta päästäkseen eroon kiusallisista ihokarvoista.

Mutta kasvaako karvat sitten takaisin kahta kauheammin, suorastaan sänkenä?

– Se ei kasva takaisin paksumpana tai tummempana, Somerville sanoo.

– Se on vain urbaania legendaa, akkojen höpinöitä. Karvojen kasvu muuttuu hormonaalisten heilahdusten takia."

http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/artikkeli.shtml/2011/02/1273613/nainen…

Vierailija
2/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kaikkialla, myös huulien alla. Joskus jaksoin yrittää poistaa, mutta iho ei tykännyt yhtään. Nyt olen luovuttanut. Tosin eipä se näytä miehiä ainakaan kovin paljon haittaavaan :)

Mutta tummat paksut karvat on tietysti eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit vaan pinsetit käteen

Vierailija
4/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarttis tehrä jotain, mutta en mäkään tiedä että millä

Vierailija
5/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun opettelee käyttämään kunnolla. Itse käytän weet-kylmävahaliuskoja. Ne pitää painaa kunnolla esim. "viiksien" päälle, hangata vähänaikaa päältä ja sitten repäistä todella rivakasti pois. Jos sitä yrittää varovasti repiä, karvat eivät lähde. Erinomainen keino, myös kulmakarvojen siistimiseen.

Vierailija
6/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi sokerointi kosmetologilla?

Vierailija
7/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se toimii hyvin. Tosin kannattaa ajaa illalla jos ei käytä vaahtoa. Saatta iho hieman punoittaan hetken. Illalla kun tekee niin aamulla ei ole enää punoitusta!

Vierailija
8/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä uskalla ruveta ajelemaan.

Vierailija
9/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välein ajelen ne pari karvaa kertakäyttöterällä.

Vierailija
10/11 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen verran kokemusta karvanpoistosta kasvoista, että kävin ensin kosmetologilla, joka poisti kulmakarvojen ylimääräiset karvat sähkölaitteella. Tosi kivulias toimenpide, mutta ne karvat eivät koskaan kasvaneet takaisin. Tein noin 5 sessiota puolen vuoden aikana.

Bikinialueelle on tehnyt impulsivalohoitoa. Karvat ovat osittain lähteneet tai ainakin pehmenneet, olen tehnyt noin 3 sessiota. Raskauden jälkeen ne karvat ovat kasvaneet takaisin (toki olen sheivannut ne karvat noin 2 vuoden aikana). En toistasi sitä hoitoa.

Ylähuulen alueelle olen suorittamassa laserihoitoa. Mulla on aina ollut vähän karvoja ylähuulella, jotka eivät oikeasti hairinneet minua, mutta raskaiden jälkeen karvat ovat tummentuneet, siksi päätin päästä eroon niistäkin. Olen tehnyt vain 2 sessiota, mutta se näyttää auttavan. Päätin suorittaa kaikki 5-6 hoidot ja toivon, etteivät karvat koskaan kasvaa takaisin. Kaikista hoidoista, jotka on kokenut, laserihoito on vähemmän kivulias.

Vierailija
11/11 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen kokeilemaan lankausta. Youtubessa on ainakin hyviä ohjeita. Oon kokeillu kaikki perinteiset konstit (mm. vahaus, epilointi jne...), mutta tuloksena on vain ärtynyt iho. Nyt opettelin lankauksen ja kun sen saa  sujumaan, vaikuttaa tosi kätevältä ja halvalta konstilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme