Eronneet asiaa?
jos on yh ja 2 lasta jotka koululaisia, ja koulutus amk ja vatsassa hiukan makkaraakin jo niin onko realistista että haluaisi tai saisi ok näköisen miehen joka hyväluontoinen ja lapsirakas ja hyvä työ. Vaikka nyt insinööri tai diplomiinsinööri tai lääkäri. =)
Kommentit (14)
että eronneet hehkuttavat aina miten uusi mies on parempi kuin edellinen? Eli onko ne ite opiskelleet paremman ammatinja vaihtanut miestä? Vai laihduttaneet ja käyneet rasvaimussa/hankkimassa silikonit? Vai miten se on mahdollista? Suurin osa synnyttäneistä ja varmaan eronneista yh:stakin on näitä joilla vähän jo mahaa ja ei mitään missikasvoja tai korkeakoulututkintoa.
siltikään vaikka on korkeakoulututkinto eikä vatsassa makkaraa - ei ole edes puoliksi asiallista miestä löytynyt! tai sitten en vaan tiedä mistä pitäisi etsiä...
jos kriteereinä on nuo, niin eiväthän nuo kovin kummoisia kriteerejä ole. Kai se on ihan mahdollista.
Ok näköinen kai yleensä tarkoittaa että on vaan ihan tavallisen näköinen. Samoin hyväluontoinen kai tarkoittaa että on sellainen "ihan kiva". Ja tuo ammattitoivekin on aika tavanomainen. Lapsirakkaita löytynee myös, tosin ei ehkä kauhean nuorista miehistä niin helposti.
Eri asia sitten, jos vaatimuksena on samankaltainen arvomaailma, että synkkaa henkisesti ja eroottisestikin, samanlaiset kiinnostuksen kohteet, jne... Näissä onkin haastavampaa aina löytää se sopiva kumppani, oli yh tai ei. Mutta ei tietenkään mahdotonta sekään.
siltikään vaikka on korkeakoulututkinto eikä vatsassa makkaraa - ei ole edes puoliksi asiallista miestä löytynyt! tai sitten en vaan tiedä mistä pitäisi etsiä...
ap
mulla on sellainen käsitys ja kokemus, että saa hyvinkin olla vatsamakkaroita ja mikään missinnaamakaan ei todellakaan tarvitse olla, mutta muuten persoonallisen näköinen ja itsensä tunteva, sellaisesta aikuiset miehet tykkää.
Toki poikkeuksiakin on.
Tärkeintä kuitenkin on, että älyllisyys ja kiinnostuksen kohteet ja arvomaailma ( suhde vaikka alkoholiin ja erotiikkaan ) kohtaavat. Usein koulutuskin on silloin samaa tasoa.
Itse olen kyllä akateeminen, mutta taidealalla ja mulla on taiteilijapuoliso, joka ei ole akateeminen. Eli taide ja sitten se muu arvomaailma yhdistää meitä.
Ns. hyvissä ammateissa olevat miehet voivat joskus olla todella typeriä. Sen verran on seurustelukokemusta, mm. lääkäristä ja insinööristä.
Ehkä se vika on siinä kun on jo kerran eronnut niin miesten mielestä joku viisas kaksilahkeinenhan on silloin jo kerran testannut että ei kannata, eli jotain vikaa on niin miksi sitä muut sitten enää vaivautuisi... :) Siis miehessähän se vika ei ole voinut tietenkään olla.
ap
tai miettinyt jo kauan. Mutta vielä en valmis tekemään päätöstä josko koskaan. Ollut muutama ihastus tämän liiton aikana jolloin kävin todella kuumana niihin miehiin. Ei kuitenkaan napannut. Olivat juuri korkeakoulutettuja ja lapsettomia sinkkuja.
Viimeinen todella vei sydämen.
Nyt pikkuhiljaa olen koonnut itseni. Mutta minulla se etten viihdy oikein yksin. Kaipaan jotain jonka kanssa välillä jutella tai joku joka käy vaikka välillä kaupassa puolestani. =) Pieniä asioita. Olin vain aikoinani aika sinisilmäinen eikä ollut mitään kriteereitä miehelle.
Tietenkin haluaisin vaihtaa parempaan enkä huonompaan ja haluaisin samanlaista voimakasta ihastusta tuntea kuin noilla toisilla miehillä.
ap
pitävälle hyvännäköiselle naiselle löytyy aina kumppani, jos hän sellaisen haluaa. Jos olet juuri nalkuttanut "narsistin" ulos parisuhteesta, ei ole ehkä syytä odottaa lottovoittoa jatkossakaan.
pitävälle hyvännäköiselle naiselle löytyy aina kumppani, jos hän sellaisen haluaa. Jos olet juuri nalkuttanut "narsistin" ulos parisuhteesta, ei ole ehkä syytä odottaa lottovoittoa jatkossakaan.
Onko se aina siis naisen vika?
jos on juuri eronnut narsistista niin ei saakaan heti parempaa vai? Mutta jos on jonkun aikaa yksin niin sitten saa?
Yksi entinen työkaveri väitti ex miestä narsistiksi ja oli löytänyt uuden ja paremmin itselleen sopivan miehen heti eron selvittyä.
Niin ja jostain olen kuullut että jos liian monta vuotta on sinkkuna niin ei sittenkään enään huolita.
ap
Pohdi uudestaan viestin sisältöä.
Ei sulta vihjeet lopu!
Kun tämä blondi ei nyt ymmärrä tällä amk koulutuksella.
ap
mutta eron jälkeen olen seurustellut kolmen diplomi-insinöörin kanssa. Kaikki erittäin hyvätuloisia ja ennen kaikkea fiksuja miehiä. Lapset eivät ole olleet heille este (yhdellä ei ollut lapsia, yhdellä oli samanikäiset lapset ja viimeisimmällä aikuiset lapset), mutta uudeksi aviomiehekseni otin sen, joka oli oikeasti tosi lapsirakas. :) Hyviä miehiä on kuitenkin harvassa.
mutta eron jälkeen olen seurustellut kolmen diplomi-insinöörin kanssa. Kaikki erittäin hyvätuloisia ja ennen kaikkea fiksuja miehiä. Lapset eivät ole olleet heille este (yhdellä ei ollut lapsia, yhdellä oli samanikäiset lapset ja viimeisimmällä aikuiset lapset), mutta uudeksi aviomiehekseni otin sen, joka oli oikeasti tosi lapsirakas. :) Hyviä miehiä on kuitenkin harvassa.
Niin hyviä miehiä harvassa. Kauan meni ennen kuin tärppäsi ja kuinka monta tapasit? Niin ja mikä on ulkonäkösi tai koulutuksesi?
pienetkin todennäköisyydet.