Meillä seksi loppunut
Yhteiselämää takana 15 vuotta. Viime yönä näin ekaa kertaa ehkä ikinä miehestäni seksuaalista unta. Outoa.
Kommentit (7)
seksi täysin lopahtanut, ehkä kaksi kertaa vuodessa jos sitäkään. Olen harkinnut vakavasti rakastajan ottamista, mutta mistäs sellaisen työssäkäyvä perheenäiti noin vain löytää...
Yhdessä oltu n. 19 v. Lapset teinejä ja aina kuulolla. Perheessä koiriakin, jotka sählää välissä, jos huomaavat meidän olevan lähekkäin. Into ja kiihko siinä määrin on laimentunut, että näiden seikkojen on helppo antaa vaikuttaa, joten seksiä ei ole muutamaa kertaa vuodessa enempää. Tylsää, haaveilen kiihkeästä seksistä ja siitä, että joku haluaisi minua.
Melkein olisi voinut omalta näppäimistöltä lähteä tämä teksti ;)
Ja seksi ei oo loppunu. Aina ku saman peiton alla ollaan, niin seksiä on lähes joka yö.
Välillä mua kyllästyttää, mutta ikinä en oo kieltäytyny.
(molemmat ollaan reissutöissä, eli ihan joka yö ei nukuta samassa sängyssä)
Ja seksi ei oo loppunu. Aina ku saman peiton alla ollaan, niin seksiä on lähes joka yö.
Välillä mua kyllästyttää, mutta ikinä en oo kieltäytyny.
(molemmat ollaan reissutöissä, eli ihan joka yö ei nukuta samassa sängyssä)
Täytyy kyllä hattua nostaa tuollaiselle vaimolle. Toivottavasti kuitenkin saat itsekin tyydytystä.
Ja ylempänä sille koiratyypille että koulutuskysymys ja tuommoiset ja ne muut syyt vaikuttaa aina tekaistuilta. Jos oikeasti tekee mieli niin aina löytyy paikka seksille vaikka vessassa tai sitten hotellissa. Teini-ikäiset varsinkin pärjää jo tai sit jonnekin kavereille yöks.
Käyttäkää mielikuvitusta ja tsempatkaa se parisuhteen eteen edes puoliksi niin paljon kuin jotkut näkee vaivaa rakastajan hankinnassa ja salailussa mikä ei ole sekään varmaan helppoa. Jos ei kiinnosta niin erotkaa mutta turha selitellä!
Käyttäkää mielikuvitusta ja tsempatkaa se parisuhteen eteen edes puoliksi niin paljon kuin jotkut näkee vaivaa rakastajan hankinnassa ja salailussa mikä ei ole sekään varmaan helppoa. Jos ei kiinnosta niin erotkaa mutta turha selitellä!
jos sitä miestä ei vaan kertakaikkiaan huvita eikä se innostu mistään (en ole edes ylipainoinen), niin kyllä se rakastajan hankkiminen alkaa olla ihan realistinen vaihtoehto, varsinkin kun muuten ei halua luopua yhteisestä avioliitosta. Onhan siinä liitossa kaikkea muutakin paitsi seksiä. Olisihan se aika hölmöä lopettaa yli 20 vuoden suhde vain siksi että toinen ei enää halua seksiä, jos muu elämä kuitenkin sujuu.
millainen teidän yhteiselämä muuten on? Onko sellaista juttelua ja muuta tekemistä yhdessä?
Yhdessä oltu n. 19 v. Lapset teinejä ja aina kuulolla. Perheessä koiriakin, jotka sählää välissä, jos huomaavat meidän olevan lähekkäin. Into ja kiihko siinä määrin on laimentunut, että näiden seikkojen on helppo antaa vaikuttaa, joten seksiä ei ole muutamaa kertaa vuodessa enempää. Tylsää, haaveilen kiihkeästä seksistä ja siitä, että joku haluaisi minua.