Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua vainonnut mies otti pitkän tauon jälkeen yhteyttä

Vierailija
26.06.2011 |

Meillä oli jonkinlainen suhde 3 vuotta sitten. Mies oli ymmärtänyt tämän silloin väärin ja kuvitteli, että meillä olisi kunnon tulevaisuuskin yhdessä. Joka tapauksessa kun sanoin, etten halua mitään vakavaa suhdetta ja että haluan lopettaa sen suhteemme niin hän alkoi vainoamaan minua. Seurasi liikkeitäni, saattoi tulla ihan yllättäen kadulla vastaan kotikulmillani, vaikka itse asui ihan muualla. Uteli naapureilta missä olen. Lähetteli viestejä ja soitteli, ettei jätä minua ikinä rauhaan. Tätä kesti noin viikon. Sen jälkeen otti satunnaisesti yhteyttä parin kuukauden välein, kunnes piti taukoa 5 kk. Silloinkin käskin taas jättämään minut rauhaan ja luulin, että se olisi tehonnut.

Nyt tästä oli mennyt jo 1v 9kk kun hän eilen soitti minulle. En ehtinyt edes puhelimeen asti katsomaan numeroa, kun soitto jo loppui. Hetki tämän jälkeen tuli viesti häneltä, jossa pyysi antamaan anteeksi ja kysyi miten minulla menee. En tietenkään vastannut mitään ja nyt ei ole vuorokauteen kuulunut mitään. Masennuin vaan niin, että hän edelleenkin melkein 2 vuotta edellisestä yhteydenotosta, ajattelee minua ja yrittää saada minut vastamaan hänelle. Olin jo ehtinyt toivoa, että olisi unohtanut minut. Luulen, että hän yrittää olla nyt kiltti minulle, jotta saisi minut taas pauloihinsa. Ensin liehittelee ja pyytää anteeksi. Jos annan anteeksi, niin aloittaa taas uhkailut. Kyseinen mies on tosi mustasukkainen luonteeltaan. Olimme kerran esim. ostoksilla ja kun kiersin kauppoja enkä tullut takaisin heti, kun mies soitti niin hän väitti minun menneen pettämään häntä jonnekin muualle. Samoin kyttäsi puhelinta ja jos vaikka kirjoitin jotain jollekin lapulle niin luuli, että kirjoittelen jotain salaviestejä muille miehille.

Onko muilla kokemuksia tällaisesta? Mitä luulette, että tuo miehen yhteydenotto pitkän ajan päästä tarkoittaa? En ole koskaan tehnyt miehestä rikosilmoitusta, mutta poliisilla olen kyllä uhkaillut ja yhdessä vaiheessa mies sitä poliisia selvästi pelkäsikin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on vaan tulisesti rakastunut? En minä tuossa nyt mitään sen ihmeellisempää näe, sano sille suoraan, että meistä ei koskaan tule mitään ja, että sinä rakastat jotain toista.

Vierailija
2/5 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että hän on liian vanha minulle ja vaikka mitä olen moneen kertaan sanonut. Silti ei näytä uskovan...

t. ap

Jos mies on vaan tulisesti rakastunut? En minä tuossa nyt mitään sen ihmeellisempää näe, sano sille suoraan, että meistä ei koskaan tule mitään ja, että sinä rakastat jotain toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole laittanu numeroasi salaiseksi? Tai osoitettasi?

Vierailija
4/5 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhelinnumero on toki edelleen sama, mutta siis sen avulla ei saa osoitetietoja selville. Asun nykyään myös ihan toisella paikkakunnalla.

t. ap

Miksi et ole laittanu numeroasi salaiseksi? Tai osoitettasi?

Vierailija
5/5 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kans tuollainen "ihailija", joka tavalla tai toisella kuulemma aikoo vielä saada minut..

Muutaman vuoden välein aina soittelee, mutta sitten katoaakin kun sovitaan, että maksaisi minulle velkansa. No, hyvä kait se näinkin, voihan tuosta muutaman tonnin maksaa, että pysyy poissa.