Anoppeja inhoavat, onko teillä vain tyttöjä?
Mietin, että onko näillä anoppejaan inhoavilla tyypeillä itsellä vain tyttöjä?
Kommentit (9)
meillä ei vielä ollut lapsia ollenkaan. Nyt on kaksi tytöä ja tullaan toimeen oikein hyvin.
Onneksi asuu nykyisin 450km päässä.
"Meillä on poikia, en voi sietää anoppiani
Vierailija - 26.06.11 08:18
Onneksi asuu nykyisin 450km päässä."
Eli eristävät sinut lapsistasi ja lapsenlapsista?
Etkö näe, että molemmat suvut ovat lapselle rikkaus?
Itsekin olen anopin kanssa ollut kerran jos toisenkin napit vastakkain, mutta aina olen sopinut, lasten takia. Nykyään tullaan ihan hyvin toimeen ja ollaan oltu yhteisillä ulkomaanmatkoillakin.
Inhoamme toisiamme puolin ja toisin, samoin mies inhoaa vanhempiaan eikä tapaa koskaan.
sukuja ja ihmisiä, jotka eivät todellakaan ole lapsille rikkaus? Täytyy olla todella pullossa kasvanut ihminen, joka ei tätä ymmärrä..
Etkö näe, että molemmat suvut ovat lapselle rikkaus?
Inho on molemminpuolista ja alkoi nimenomaan anopin puolelta. Jos vuosikausia mitätöidään, jätetään kokonaan huomaamatta tai ilkeillään ja haukutaan (siis anoppi on mua kohtaan tällainen, alkoi esikoisen syntymän jälkeen), niin en voi sanoa, että tällainen anoppi millään tavalla rikastuttaisi lastemmekaan elämää. Lapset ovat ihan itse päättäneet olla menemättä mummon luo enkä totisesti heitä pakota.
ja välit anopin kanssa tosi hyvät. Koskaan ei ole tullut mistään sanomista ja anopin mielestä olen helmi hänen pojalleen! :0) Tiedän, että olen onnekas.
Anoppi on alkoholisti ja todella törkeä suustaan. Yli 10 vuotta siedin häntä, mutta nykyään olen täysin neutraali häntä kohtaan enkä enää siedä minkäänlaista vi**uilua häneltä.