Lue keskustelun säännöt.
Kumpi parempi paikka asua?
Kommentit (2)
Itse valitsisin Espoon, mutta en henkilökohtaisesti Tampereesta välitä. Espoon puolesta puhuu laajemmat työmarkkinat ja ihana ympäristö. (Tietysti asuinalueesta riippuen.)
Tampere taas voi olla aavistuksen edullisempi, mutta myös työpaikoiltaan rajatumpi. Lisäksi junayhteydet Helsinkiin ovat hyvät, mutta toisaalta vievät aikaa ja rahaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olemassa. jokaisella omat kokemukset. mä valitsisin varmaan tampereen.