Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi parempi paikka asua?

Vierailija
26.06.2011 |

Tampere vai Espoo?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemassa. jokaisella omat kokemukset. mä valitsisin varmaan tampereen.

Vierailija
2/2 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsisin Espoon, mutta en henkilökohtaisesti Tampereesta välitä. Espoon puolesta puhuu laajemmat työmarkkinat ja ihana ympäristö. (Tietysti asuinalueesta riippuen.)



Tampere taas voi olla aavistuksen edullisempi, mutta myös työpaikoiltaan rajatumpi. Lisäksi junayhteydet Helsinkiin ovat hyvät, mutta toisaalta vievät aikaa ja rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi