Sairaanhoitajia paikalla, olen valmistunut 8 vuotta sitten ja
en koskaan ole poistanut ommellusta haavasta jatkuvaa ommelta pois. Knoppeja kylläkin, perjantaina sitten sain asiakkaaksi naisen jolla oli jatkuva ommel silmäluomessa ja oikeesti en tiennyt kuinka se poistetaan. Oli tosi noloakun en osannut, teeskentelin sitten äkkiä sairastuvani vatsatautiin ja jouduin lähtee kotiin,neuvokaa kanssasisaret
Kommentit (6)
Meidän kun pitää tietää niin miljoona juttua ja jos joku unohtuu, senkuin vaan reippaasti kysymään.
et tiedä äläkä pakenemalla tilanteista tai varsinkaan ryhtymällä johonkin, jota et hallitse.
Vaikea uskoa, että olet ollut työelämässä ainakaan tuota kahdeksaa vuotta. Ammattietiikkasi on lapsenkengissä.
naps vaan saksilla ja pinseteillä pois.
30 vuotta ja vieläkin haen varmistuta kollegoilta, sekä nuoremmilta, että vanhemmilta. Mä koen, että se on mun vahvuus.
Olen poistanut tikkejää hevosilta ja lehmiltä. Eikös se ole niin, että se osa langasta joka on ollut ihon päällä niin sitä ei saa vetää enää sinne sisälle.
Onko muita vinkkejä vastaisuuden varalle.
käytetään nykyisellään ani harvoin, joten ei se mikään häpeä ole jos ei ole sellaista poistanut. Silmäluomessa yleisimmin käytetty kiinnitetään päistä teipinpalalla ja poistetaan siis irrottamalla teippi ja vetämällä. Jos lanka katkeaa niin vedetään toisesta päästä. Jos sittenkin katkeaa niin sitten katkeaa, ei ole vaarallista.
T: sys