Aika kiusallinen hetki haastattelussa Kathylla.
Ei se sitä kyllä itse huomannut: " Haluaisin mennä kibbutshiinille." .. Kakko: " Siis kibbutshille" ..." kibbutshiinille" .." jaa, mikäs se on" Kumpikin kyllä tarkoittivat samaa asiaa, tuli tosi tyhmä vaikutelma Kathysta siinä.
On se Kakko muutenkin aika tökerö haastattelija. Siinä tulee vähän sellainen myötähäpeän tunne.
Kommentit (9)
Vierailija:
saadakseen ne vissiin hiljaisiksi tai (?) suuttumaan tms. Mutta ehkä se on ohjelman tarkoituskin? Halailee ensin ja sitten iskee. Hymyilee herttaisesti ja täräyttää jotain heti päälle.
Jos ootte katsonu alkuperäistä BB:a kertaakaan, siinä sama kaava.
Paitsi, että britti-Divina osasi mielestäni olla riittävän jämäkkä haastattelija, kun Kakko kakoo ja ujostelee. Tulee just tuo myötähäpeä :/
Vierailija:
Ei se sitä kyllä itse huomannut: " Haluaisin mennä kibbutshiinille." .. Kakko: " Siis kibbutshille" ..." kibbutshiinille" .." jaa, mikäs se on" Kumpikin kyllä tarkoittivat samaa asiaa, tuli tosi tyhmä vaikutelma Kathysta siinä.
Kathy on nuori, nuoriakin pitää osata haastatella ilman että jää typerä vaikutelma.
Mari Kakko alkoi itse sekoilla että kibbutziinille yms. Mari ei siis itse tiennyt mikä kibbutz on!
Vierailija:
Vierailija:
saadakseen ne vissiin hiljaisiksi tai (?) suuttumaan tms. Mutta ehkä se on ohjelman tarkoituskin? Halailee ensin ja sitten iskee. Hymyilee herttaisesti ja täräyttää jotain heti päälle.Jos ootte katsonu alkuperäistä BB:a kertaakaan, siinä sama kaava.
Paitsi, että britti-Divina osasi mielestäni olla riittävän jämäkkä haastattelija, kun Kakko kakoo ja ujostelee. Tulee just tuo myötähäpeä :/
mutta puhui siis itse ensin kibbutzista. Mari ei edes tajunnut mitään vaan alkoi kysellä mikä kibbutziini jne.
saadakseen ne vissiin hiljaisiksi tai (?) suuttumaan tms. Mutta ehkä se on ohjelman tarkoituskin? Halailee ensin ja sitten iskee. Hymyilee herttaisesti ja täräyttää jotain heti päälle.