Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika kiusallinen hetki haastattelussa Kathylla.

Vierailija
31.10.2005 |

Ei se sitä kyllä itse huomannut: " Haluaisin mennä kibbutshiinille." .. Kakko: " Siis kibbutshille" ..." kibbutshiinille" .." jaa, mikäs se on" Kumpikin kyllä tarkoittivat samaa asiaa, tuli tosi tyhmä vaikutelma Kathysta siinä.

On se Kakko muutenkin aika tökerö haastattelija. Siinä tulee vähän sellainen myötähäpeän tunne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadakseen ne vissiin hiljaisiksi tai (?) suuttumaan tms. Mutta ehkä se on ohjelman tarkoituskin? Halailee ensin ja sitten iskee. Hymyilee herttaisesti ja täräyttää jotain heti päälle.

Vierailija
2/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

saadakseen ne vissiin hiljaisiksi tai (?) suuttumaan tms. Mutta ehkä se on ohjelman tarkoituskin? Halailee ensin ja sitten iskee. Hymyilee herttaisesti ja täräyttää jotain heti päälle.

Jos ootte katsonu alkuperäistä BB:a kertaakaan, siinä sama kaava.

Paitsi, että britti-Divina osasi mielestäni olla riittävän jämäkkä haastattelija, kun Kakko kakoo ja ujostelee. Tulee just tuo myötähäpeä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei se sitä kyllä itse huomannut: " Haluaisin mennä kibbutshiinille." .. Kakko: " Siis kibbutshille" ..." kibbutshiinille" .." jaa, mikäs se on" Kumpikin kyllä tarkoittivat samaa asiaa, tuli tosi tyhmä vaikutelma Kathysta siinä.

Kathy on nuori, nuoriakin pitää osata haastatella ilman että jää typerä vaikutelma.

Vierailija
4/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

emään.. t.2

Vierailija
5/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari Kakko alkoi itse sekoilla että kibbutziinille yms. Mari ei siis itse tiennyt mikä kibbutz on!

Vierailija
6/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Jos ootte katsonu alkuperäistä BB:a kertaakaan, siinä sama kaava.

Paitsi, että britti-Divina osasi mielestäni olla riittävän jämäkkä haastattelija, kun Kakko kakoo ja ujostelee. Tulee just tuo myötähäpeä :/

Vierailija
7/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta puhui siis itse ensin kibbutzista. Mari ei edes tajunnut mitään vaan alkoi kysellä mikä kibbutziini jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi