Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan siirtänyt rahaa omalta tililtä Paypal tilille?

Vierailija
24.06.2011 |

Kohta menee hermot ton paypalin toimimattomuuden kanssa. Olen nyt viikon jo yrittänyt maksaa yhtä Ebay kohdetta, mutta koko ajan herjaa, että liitä korttisi tiedot jne. Ja kun yrittää liittää nuo tiedot, tulee tieto; tätä korttia ei voi liittää kuin yhteen tiliin tms.

Mikä tässo nn hauskinta, niin se, että EN ole liittänyt kyseistä tiliä yhtikäs mihinkään. Mulla on ollut aikaisemmin 3 tiliä, joihin yritin liittää kortin ja aina sama laulu; tätä korttia ei voida liittää jne. Vaikken ollut sitä liittänyt (koska paypal ei sitä hyväksynyt!) mihinkään tiliin ja suljin nuo tilit, kun olin saanut maksettua Ebay myyjälle.

Aikaisemmin sivut ovat olleet sellaiset, ettei kortin tietoja ole tarvinnut antaa maksaessa, mutta nyt se vaatii tuota.

On luultavasti muuttunut (olen viimeeksi käyttänyt paypalia viime kesänä.. Tässä välissä olen huutanut ainoastaan Saksan Ebaystä ja maksanut huudot tilisiirtona).

Nyt pitäisi siis maksaa jenkki myyjälle.. Jos siirtää oamlta tililtä rahaa paypaliin, niin kauanko siinä mahdollisesti menee, että rahat näkyy tuolla? Tuolta omilta sivuilta näkee tuon, että pankki, johon rahat pitää maksaa on joku Helsinkiläinen pankki.

Ja olen ottanut paypalin käyttäjätukeen monta kertaa yhteyttä vuosien varrella, viimeeksi eilen ja vastaus on ollut; soita tähän ja tähän numeroon. En todellakaan ala soittamaan ulkomaille, ei mulla ole varaa maksaa sellaisia puhelinlaskuja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamaan sen ebay huudon paypalilla, ja maksat sille kaverille sitten vaikka käteisellä sen summan. Pähkäile tätä dilemmaa sitten ajan kanssa. Pääasia ettet saa negaa kun et maksa ajoissa, ebay ei ole mikään huutonet.

Vierailija
2/3 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamaan sen ebay huudon paypalilla, ja maksat sille kaverille sitten vaikka käteisellä sen summan. Pähkäile tätä dilemmaa sitten ajan kanssa. Pääasia ettet saa negaa kun et maksa ajoissa, ebay ei ole mikään huutonet.

ei ole mikään kiire maksun kanssa.

Katsos kun ei kaikki Ebay myyjät ole sellaisia, että maksu välittömästi tai remainderia pukkaa.. Se riippuu ihan myyjästä, samalla tavalla kuin Huutiksessakin.

Kavereilla ei ole paypalia eivätkä he suostu auttamaan.

Kakkonen, juu olen rustannut omilta sivuilta sen verkkokäyttö kohdan. Olen tuolla kortilla maksanut mm. muutaman pelin tms.

Ja paypalinkin kautta olen voinut maksaa kortilla ilman, että on antanut mitään kortin tietoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on tällä hetkellä vesirokkoa eli ei olla nukuttu kunnolla muutamaan päivään.