Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Parhaat (hinta/laatu, ulkonäkö) urheiluvaatteet

Vierailija
24.06.2011 |

Siispä merkki ja mistä ostat ja saa kehua/perustella : )

Itse tykästyin ainakin ulkonäön perusteella better bodies merkkisiin vaatteisiin, mutta ei mitään kokemusta niistä käytössä enkä osaa oikein sanoa onko nyt sit hintakaan kohdillaan. Niin ja hakusessa olisi juoksuvaatteita ja ihan jumppaan/salille sopivia myös.

Nim. Uusia urheiluvaatteita metsästämässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Ostan vain juoksuvaatteita, mutta toivottavasti tästä on jotain apua...

Viime kesänä ostetut Niken juoksutrikoot ja -paita ovat osoittautuneet aika huonolaatuisiksi. Kaikkein raivostuttavinta on liian lähelle kankaan taitetta ommellut vetoketjut. Tämän vuoksi vetoketjut jumittavat, ja se on jokakertainen riesa. Lisäksi kangas on helposti nyppyyntyvää sorttia. Sääli, koska mitoitus ja ulkonäkö ovat hyvät.

Adidaksen juoksuvaatteista minulla on hyviä kokemuksia, tosin ne haalistuivat aika nopeasti vaikka nurinpäin pesukoneeseen laitoin.

Itsekin kuulisin mielelläni kokemuksia.

Vierailija
2/6 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisi kiva lisää kuulla kokemuksia!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskin koot vaihtelee sen verran että niiden tilaaminen ärsyttää, kun usein joutuu palauttelemaan. Isommissa kaupungeissa niitä löytyy kyllä ihan kaupoistakin. Itse olen pitkäkoipinen, ja sopivan pituisten pitkien housujen tilaaminen on hankalaa. Jotkut mallit on tarpeeksi pitkiä jotkut ei. Narutopeissa olen myös huomannut "silikonivaraa" eli liian pitkät olkaimet, joita ei voi säätää. Muuten olen ollut varsinkin toppeihin tosi tyytyväinen. Käytän lähinnä salilla, joten en osaa sanoa miten sopii muualle.

Vierailija
4/6 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs myös ulkoilupuvut? Mitkä vaatteet säilyvät hyvinä käytöstä ja pesusta huolimatta?

Vierailija
5/6 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M

Vierailija
6/6 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:51"]H&M
[/quote]

Komppaan. Laatu on yllättävän hyvää ja kestävää halvasta hinnasta huolimatta. Adidaksen trikoista tykkään ja Peakin hupparit ovat todella laadukkaita. 8848:lla on myös hyviä ulkovaatteita.