Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ensi viikolla lapset mummulaan 2 viikoksi
24.06.2011 |
ja me saadaan olla miehen kanssa kahden! Ehkä lähdetään ex tempore jollekin matkalle...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse muistelen vieläkin lämmöllä mummolalomia!
Silloin en ehkä osannut ajatella, että myös vanhempani pääsivät silloin nauttimaan toisistaan:)
Ovat nyt olleet aviossa (siis mun vanhemmat) 40 vuotta ja nyt meidän muksut viettää heidän kanssa osan lomastaan. Suku kunniaan!!!