Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihana blogi!

Vierailija
24.06.2011 |

Tosin ruotsiksi. Ihana tyyli tällä perheellä ja kaikki on aina niin mietitty ulkonäköä myöten! On muuten kaunis kirjoittaja..haluaisin samanlaiset hiukset.

http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogistit, joilla on kauhea tarve tuoda esiin tuota täydellisyyttä omilla kuvillaan ja kalliilla merkkituotteilla. Pidän itsekin kauniista vaatteista ja esineistä, shoppailusta ja sisustamisesta, mutta tuollaisia blogeja mulla ei oo mitään tarvetta lukea.

Vierailija
2/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua alkaa vaan väsyttää kun ajattelenkin että pitäs joka käänteessä miettiä että on varmasti tyylikästä yllä ja ympärillä että blogin idea toteutuu..

Oliko noi pullat muuten edes emännän itse tekemiä, ymmärtäisin postauksen jos olivat ja olis vaikka resepti mukana mutta noi oli kyllä niin selkeästi jotain pakastepullia tyyliin Findus. Vai mainostettiinko siinä nimenomaan niitä? Kenellä menee pullia noin paljon muualla kun yo-juhlissa tai vastaavissa että ihan isoon maljaan pitää laittaa?

Tekemällä tehty ei ole kiva juttu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva blogi eikä minusta yhtään ärsyttävä, vaikka kaikki näyttääkin niin "täydelliseltä". Kirjoittaa mukavalla tyylillä ja niistä saa vaikutelman, että on sympaattinen ihminen. Ja se poika on niin suloinen!

Vierailija
4/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä on 12 tusinassa, mutta silti ihan viihdyttävää :)

Mietin samaa tuossa pullakohdassa (postaus 20.6.)että kun aiheena on pullien leipominen omaan pakastimeen hätävaraksi, retkievääksi etc. aika jännä, että kuvissa on noin selvästi valmispullia...

Vierailija
5/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää pullienkin määrää arvostella :-D siis ei oo totta!

kateelliset Suomalaiset naama norsunvitulla.

meidän mamma se pyöräytti aina lähemmäs 200 pullaa, kun niitä teki! mikä järki perheellisellä tehdä joku 5 pullan satsi?

no, ainakin rouvalla on hyvä vaunumaku, meillä on samanlaiset! ;D

Vierailija
6/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää pullienkin määrää arvostella :-D siis ei oo totta!

kateelliset Suomalaiset naama norsunvitulla.

meidän mamma se pyöräytti aina lähemmäs 200 pullaa, kun niitä teki! mikä järki perheellisellä tehdä joku 5 pullan satsi?

no, ainakin rouvalla on hyvä vaunumaku, meillä on samanlaiset! ;D

ja kyllä mäkin leivon litrasen pullataikinan aina.

Mun pullat vaan kyllä ihan näyttääkin oikeasti itse tehdyiltä vaikka olenkin alan ammattilainen :D

Noi on ihan selkeästi koneellisesti valmistettuja valmispullia kaupasta.

Vierailija
7/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.divaaniblogit.fi/blogit/adalminassecret/

Miten joku voikin elää noin täydellistä elämää? Tosin ei lapsia vielä.. mutta pakkailutkin on ihan sävy sävyyn.

ap

Vierailija
8/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mietitty pullien määriä. Jos osaat ruotsia, huomaat että siinä leivottiin pullia pakastimeen iso määrä... Sen sijaan kuvan pullat olivat selvästi teollisesti valmistetun näköisiä. Eli tuskinpa bloggari li juuri niitä leiponut itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan