Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloja kokemuksia yhdenillan jutuista

Vierailija
23.06.2011 |

Itselle tapahtui jokunen vuosi sitten..Baarista lähti mukaan joku tuntematon miekkonen. Siinäpä sitten sekstailtiin, kunnes huomasin että ollaan molemmt ihan verisiä. Menkathan ne oli yllättäen alkaneet. Nyt jo naurattaa, mutta sillon hävetti niin pirusti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne nolot kokemukset liittyy, yllätys yllätys baarijatkoille. Joko kuti liian herkässä tai itse liian kännissä ja muna jää puoliveltoksi.

Vierailija
2/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyimme eräänä iltana samaan makuuhuoneeseen. Lähdin käymään vessassa. Kun palasin takaisin suurin (seksi)toivein, löysin miehen sammuneena ja kuorsaavana enkä saanut häntä hereille. Se siitä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erään baari-illan päätteeksi se tuli sitten kyselemään jatkoista, ja jatkoille lähdettiin. Ja just sinä iltana olin pistäny jalkaan puuterinväriset sloggit, enkä ollut sheivaillut karvoja. Hävetti vähän, mut onneks olin kännissä!

Vierailija
4/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

say no more.

Vierailija
5/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää naisista kotiinkaan kerrottavaa.

Kerran olin sängyssä yhden naisen kanssa, joka sanoi "pane mua perseeseen" ja sammui kakkapylly pystyssä sängyn reunalle. Lähdin kotiin, koska daami oli muutenkin liian humalassa, vaikka niinpä olin itsekin.

Täytty laatuerotiikkaa siis.

Vierailija
6/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kerran olin niin huppelissa, että heräisin siihen, et joku nylkytti takaapäin, ja mietin että apua.. uskallankohan katsoo minkälainen komistus siellä onkaan.. lopulta uskaltauduin kurkistaan, no onneks oli yks vanha tuttava. Hävetti silti.

Yhden kerran bongasin yhden äijän, olin tosi humalassa ja menkat, ja siellä se tampax pyöri seassa, tosin sillä äijällä oli niin pikkuruinen et hohhoijaa.

Vierailija
7/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä päädyin Botta-illan jälkeen neitokaisen asunnolle Espoon Suvelaan.

Tyttö jutteli siihen malliin asioista, että en uskaltanut laueta ollenkaan, vaan näyttelin sen ainoan kerran eläessäni saaneeni orgasmin.

Tyttö hyppäsi veskiin pesulle.

Takaisin tultuaan ei sanonut kuiotenkaan mitään ihmeellistä siitä, että eihän sieltä mitään ollut valunut ulos.

Olin vain itse ollut epäluuloinen tytön tarkoitusperistä ja luulin, että hän on hakeutumassa raskaaksi.

Noh - hän kertoi, ettei ole koskaan saanut itse orgasmia yhdynnässä ja avokumppani oli juuri muuttanut pois.

Sain kuitenkin laueamaan hänet yön mittaan sormin.

"Tie naisen vatsalle käöy sydämen kautta."

Vierailija
8/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksiä harrastettiin vaan koska kumeja ei ollut. Siihen aikaan olin kaupassa töissä, kerran se tyyppi tuli kauppaan kun olin hyllyjä täyttlemässä. ihan se tuli juttlemaan mutta minä sanoin että pitäiskö mun tuntea sut?

Vierailija
9/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin grilli-illan jälkeisenä yönä, kun mieheni pani minua takaapäin. Meillä se ei ole raiskausta, vaan pidän siitä. Havahduin yllättäen siihen, että mieheni kuorsasi siinä edessäni.

En edes katsonut kuka siellä oli - mutta iso se oli ja minultakin tuli. Ja häneltä tuli tosi paljon.

Vierailija
10/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tyttöjen kanssa kaupungilla keskikesän yössä. Joku tumma mies siellä vei tanssiin ja lirkutteli korvaan koko illan - ja lopulta lähdimme puistoon purkamaan paineet.

Palasimme vielä samaan baariin, mutta se mies katosi pian. Jatkoin tyttöjen kanssa aamuyölle ja melko humalassa tulin kotiin ja kaaduin sänkyyn suoraan.

Aamulla heräsin kun mieheni oli saman peiton halimassa ja pussailemassa kalu jäykkänä.

Eihän siinä krapulassa voinut muuta kuin antautua. Tuntui hyvältä naida niin, että paikat venyivät.

Menin vessaan valuttelemaan ja sieltä tipahti edellisillan kortsu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme