Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako harmistua, kun mies valittaa väsymystään?

Vierailija
08.06.2011 |

Molemmat lapset flunssassa. Nukkuivat yön katkonaisesti, niin myös minä. Ei mitään kovin dramaattista, mutta heräilivät välillä ja heräsin ääniinsä. Vanhempi sai kyllä itse aina unenpäästä kiinni. Omat unet todella katkonaiset.

Mies taas oli toissapäivänä kuuntelemassa keikkaa hartwall areenalla ja meni myöhään. Eilen oli jäänyt katsomaan telkkaria myöhään. Aamulla vain lojui sohvassa voivotellen miten väsynyt on. Sitten kiireessä kasaili kamansa hössöttäen ja lähti töihin.

Pitäisikö vain ajatella "oma on asiansa" ja kohauttaa olkia? :D Että iso mies miettii itse unentarpeensa. Vai saako valittaa kovaäänisesti väsymystään, jos sen aiheuttaa itse. Kun taas vaimo heräilee kuukausi toisensa perään vauvan kanssa ja vielä erityispaljon sairastelun takia?

miehet. Ne on niin rasittavia joskus.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoisinkin kyllä miehelle, että turpa kiinni väsymyksestä niin kauan kun se kerta on noin itseaiheutettua. Jos aikuinen mies ei osaa huolehtia omasta nukkumisetaan, niin sitten lärvi kiinni.Samalla kyllä sanoisin, että se aikuinen mies ja ISÄ voisi välillä vaikka osallistua niihin lasteb yöhoitoihin kun kerta virtaa riittää öisin valvoa.

Vierailija
2/5 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynti on ok, tuskin siellä jatkuvasti ravaa? Tv-ohjelmien, netin muun turhan viihteen takia valvominen taas on ihan itseaiheutettua, josta kuittailisin kyllä miehelle kympillä. Turha valittaa, jos itse haluaa itseään väsyttää.

kyllä mieskin voi välillä valvoa lasten takia, ja äiti voi mennä toiseen huoneeseen nukkumaan tai ostaa ne korvatulpat! Eri asia on jos isi käy töissä ja äiti ei, silloin mies voi valvoa viikonloppuna...

itse huomasin vauva-aikana, ettei mies niin vain herännyt vauvan itkuun...eli en voinut ihan täysillä luottaa häneen. Imetysaikana tietenkin oli pakko olla se ykköshoitaja joka yö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi tällä viikolla on kaksi keikkaa ja kahdet jalkapallotreenit. Normaalisti ei ole tällaista kyllä, että ei se niin harmita. Eikä harmittaisi tuo telkkarikaan, jos haluaa katsoa niin siitä vaan. Aamulla on kuitenkin noustava, ja silloin en jaksa valittamista.

Meillä siis on kaksi alle 2v lasta, toinen imetyksellä niin hoidan yöt itse. Enkä siis siitä valita, pärjään näiden kanssa kyllä. Herätyksiä tulee nykyään normaalina yönä ehkä kolme, eli mielestäni ihan inhimillinen määrä.

Silti en jaksa kuunnella valitusta. En valita itsekään, vaikken viimeiseen puoleen vuoteen ole nukkunut kertaakaan yli kolmea tuntia putkeen.

ap

Vierailija
4/5 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule sovitaanko niin että pidät turpasi kiinni ja katsoisin napakasti silmiin. Jos vielä jatkaisi sanoisin että kun minä nousen nouset myös sinä. Herättäisin joka kerta ja noustava myös ylös sängystä. Avot kun tehoavaa!

Jouduin yhden kerran tekemään niin miehelleni kun ihmetteli mistä minä olen kotiäitinä väsynyt. Pompotin kunnolla ja sattuikin mukava yö siihen tarkoitukseen. Ikinä ei tarvinnut toistaa:)

Katsokaas kun molemmilla puolisoilla kokopäivätyö: äiti lasten kanssa ja ukko muualla. Molemmat tarttee sen unen ja toisen tuen ei keljuilua!

Vierailija
5/5 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanoin kyllä aamulla, että turha valittaa kun itse aiheutit tilasi. Kyllä se sitä sit jäi miettimään.

Toivon saavani lapset nukkuun yhtä aikaa tänään, mut katsotaan miten käy. Olis ihana saada ite torkahtaa..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi