Mihin Suomen kaupunkiin muuttaisit mieluiten?
Jos et saisi valita sitä kaupunkia (tai kuntaa), jossa nyt asut?
Minä muuttaisin Porvooseen (ja tämä ei ole provo!) :-D
Kommentit (18)
Helsinkiin, Turkuun, Jyväskylään, Vaasaan tai Savonlinnaan
Savonlinna on muuten ihan aikuisten oikeesti ihana kesäkaupunki
jos Kouvolasta olisi ihan superpakko jonnekin muualle lähteä. Mut onneksi ei tarvi!
mutta en sinnekään mielelläni, sillä olen tyytyväinen asumiseen Tampereella.
koska olen lukenut siitä niin paljon romaaneissa, se on Suomen vanha pääkaupunki ja siellä on vielä kauniita vanhoja rakennuksia, kuten Turun linna :)
Jotkut haukkuvat Turkua, mutta jotkut ovat sanoneet sitä Suomen kulttuuripääkaupungiksi :) Itselle on tärkeää kulttuuri ja vanhat rakennukset.
Asun nyt Oulussa, täällä ei ole oikeastaan mitään vanhoja rakennuksia enää, kulttuurikaan ei ole erikoista ja työpaikkoja aivan liian vähän :S Mutta tämä on kotikaupunkini ja hyvä opiskelupaikka..
Jospa sitä joskus vielä sais muutettua jonnekkin :)
mutta jos olisi pakko, niin
Tampere
Mikkeli ja
Porvoo
kiinnostaisivat eniten
(vastaan vain kaupunkeja, joissa olen käynyt. En mielestäni voisi valita kaupunkia jota en tunne lainkaan!)*
Sitten varmaan valitsisin jonkun merenrantatontin Sipoosta tai Espoosta
Pahan heitit. Ehkä Lohjalle. Helsinki hyvänä kakkosena. Voisin muuttaa kyllä muuallekin kaupunkeihin joksikin vuodeksi (jos olisin vain siis yksin), koska olen aika vaihtelunhaluinen. Olis kiva heittää vaikka joku rundi tyyliin Lohja, Helsinki, Lahti, Jyväskylä.
Tarkoittaen nyt Oulusta ylöspäin, tuolla pohjoisessa kun on kunnat vähissä. Siellä siis mistä vain saisi töitä. Mieluiten länsirajan tuntumaan.
Nyt asun hämäläisessä pikkukaupungissa ja ihan hyvin viihdyn täälläkin.
En ole ikinä edes käynyt siellä mutta joku viime aikoina on vetänyt sinne päin...
Kuopioon tai Jyväskylään. Ehkä ennemmin Kuopioon. Tää merenrannassa asuminen on ihan vehkeestä.
Kemiin