Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä lihava plösis, mikset kokeile karppausta?

Vierailija
23.06.2011 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen sitten voin kokeilla hyväkarppausta jollakin asteella.

Vierailija
2/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten kiinnostunut asiasta? Miten sokeri voi lihottaa rasvaa enemmän? Oon aina luullut toisinpäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja laihtua pitäisi, mutta karppausta en aio kokeilla. Tässä muutama perustelu:

-Liha on kallista! Peruna/pasta/riisi on etenkin talvella se osa ateriaa, jolla saa kustannukset pidettyä kohtuullisina. Ei minulla yksinkertaisesti ole varaa karpata.

-Minulla on liuta allergioita: mm. kananmuna, pähkinät, soija, pavut, herneet, hunaja. Kun kyselen mitä karppi-ystäväni syövät etenkin aamupalaksi, niin vastauslistalta löytyy todella usein näitä aineita. En siis tiedä mitä söisin, etenkään leivän ja herkkujen tilalla.

Vierailija
4/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduin pari kiloa ja aloin pelätä vihaisia karppaajia.

Aloitin vähäkalorisen ruokavalion ja olen laihtunut nyt 10 kiloa:) Eikä tarvitse pelätä, että erehtyy sanomaan jotain väärää karppipalstalla.

Vierailija
5/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja laihtua pitäisi, mutta karppausta en aio kokeilla. Tässä muutama perustelu:

-Liha on kallista! Peruna/pasta/riisi on etenkin talvella se osa ateriaa, jolla saa kustannukset pidettyä kohtuullisina. Ei minulla yksinkertaisesti ole varaa karpata.

-Minulla on liuta allergioita: mm. kananmuna, pähkinät, soija, pavut, herneet, hunaja. Kun kyselen mitä karppi-ystäväni syövät etenkin aamupalaksi, niin vastauslistalta löytyy todella usein näitä aineita. En siis tiedä mitä söisin, etenkään leivän ja herkkujen tilalla.

Ruokalasku pudonnut itsellä yli puolet ja ruuan laatu prantunut. Nyt kauppahallista lohta ja lihaa.

Vierailija
6/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja laihtua pitäisi, mutta karppausta en aio kokeilla. Tässä muutama perustelu: -Liha on kallista! Peruna/pasta/riisi on etenkin talvella se osa ateriaa, jolla saa kustannukset pidettyä kohtuullisina. Ei minulla yksinkertaisesti ole varaa karpata. -Minulla on liuta allergioita: mm. kananmuna, pähkinät, soija, pavut, herneet, hunaja. Kun kyselen mitä karppi-ystäväni syövät etenkin aamupalaksi, niin vastauslistalta löytyy todella usein näitä aineita. En siis tiedä mitä söisin, etenkään leivän ja herkkujen tilalla.

Ruokalasku pudonnut itsellä yli puolet ja ruuan laatu prantunut. Nyt kauppahallista lohta ja lihaa.

todellakaan:D Hyvä jos on kauppahalli lähellä, mutta harvalla on. Meillä kaksinkertaistui ruokalasku, kun karppasin.

Vierailija
7/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljoja ja perunaa kuuluu olla ruokavaliossa kohtuullisesti.

Vierailija
8/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se, etten kestä ajatusta siitä, että pitäisi mättää lihaa suuhunsa isoja määriä. Jollainhan ne hiilarit täytyy korvata. En syö makkaraa oikeastaan ollenkaan ja punainen lihakin menee huonosti.

Vierailija
9/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa noihin kolesterooliarvoihin.

Vierailija
10/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 35 kg 1,5 vuodessa. Parannuin myös kakkostyypin diabeteksesta, verensokerit ovat nykyään normaalitasolla.

Vierailija
11/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 35 kg 1,5 vuodessa. Parannuin myös kakkostyypin diabeteksesta, verensokerit ovat nykyään normaalitasolla.

Vierailija
12/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siitä aiheutuisi. Nuppi ei kestä eikä fysiikkakaan.

Vierailija
13/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen kokeillut ja siitä tuli tosi huono olo

2. Lääkärini on kieltänyt

3. En halua syödä niin pahaa ruokaa

Vierailija
14/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa on kolesteroliongelmaa

Rasva maistuu pahalta

Luotan viralliseen ruokasuositukseen eli vähärasvaiseen ruokavalioon

En ole kauhea plösö, liikapainoa 2-3kg

Vierailija
15/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paljon kalaa ja kasviksia

Vierailija
16/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laihtunut 26kg ilman karppausta mutta vielä täytyy saada 10kg pois...ainakin!

Vierailija
17/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paljon kalaa ja kasviksia

ne karppipalstan ihmiset ovat niin kiukkuisia? vähänkin, kun jotain erehtyy epäilemään, melkein kivittävät .

Vierailija
18/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että ihmistä on tarkoitettu viljattomaan ruokavalioon.

Vierailija
19/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vierastan sellaista...muutenkaan en halua rajoittaa ruokavaliotani sillä tavalla kun laihtua voi muutenkin.

Vierailija
20/26 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei lihalla. Proteiinin lähteitä itseasiassa ihan virallisterveellisen suosituksen mukaan.

Hiilarien jättämä energiavajaus korvataan nykyistä rohkeammalla oikean ja terveellisen rasvan käytöllä. Rasvalla _EI_ läträtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän